Kadınların neden iş hayatına çalışmaya yönlendirildiğini hiç düşündünüz mü?

Son zamanlarda yüzyıllardır kadınların yaptığı ev hanımlığı neden sanki kötü bir şeymiş gibi lanse edildi?

Çünkü dünya nüfus patlaması yaşıyor ve insan nüfus artışını azaltmak için kadınları işe gidip çalışmaya yönlendirdiler çünkü çalışan annelerin daha az çocuk yapacağını biliyorlar ayrıca bu kapitalist sistemde kadınları da amele olarak kullanmayı daha iyi gördüler

Kadınların neden iş hayatına çalışmaya yönlendirildiğini hiç düşündünüz mü?
Cevapla