Kadınlar neden sanayide çalışıyorum deyince gidiyor:)?

Sanayide asgari ücretten biraz fazla kazanıyorum. Bunu duyunca gidiyorlar, kadınlar neden acımasızdır? Yoksa şiddeti hakediyorlar mı bu acımasızlıkla?

Kadınlar neden sanayide çalışıyorum deyince gidiyor:)?
Cevapla