Kisa flort etmiatik sonra bitmisti barismak istedim arkadas olurum dedi birşeyler yazdim goruldu atmisti daha yazmadım. 10 gun sonra nasilsin diye yazdi kisa kwstim 2 gun once durumuma yanit verdi sende prenses gibisin felan diye iltifat etti yine kisa kestik bu sabahta merhaba yazdi bende artik şunu yazdim ve bu sekilde konusma bitti
[28/12 11:02] ✨: Merhaba
[28/12 11:12] ✨: cem bana yazmani istemiyorum.
[28/12 11:14] ✨: Ya tam gel ya tam git olur mu? Ara ara her istediginde yazip konuşma benimle. Kafami karistirmaktan ve belirsizlikten baska bir sey olmuyor. Gerek yok yani.
[28/12 11:21] ✨: Ben sana temiz duygularla geldim dürüst sekilde geldim ama sen arkani döndün simdi seninle konuşmami bekleyemezsin ki.
[28/12 11:22] ✨: Konuşulmasi gereken her şey konusuldu bitti benim icin orada her şey. Konu kapandı. Hayatima, önüme bakiyorum. Buna müsade et lütfen. Yolun açık olsun
[28/12 11:30] Cem: Arkadaş olarak yazıyorum ne var bunda
[28/12 11:52] ✨: Benim arkadaşım çok ihtiyacim yok arkadaşa
[28/12 11:53] ✨: Ya adam ol gel ve kal
ya da adam ol git ve birdaha karşıma çıkma
Sana son sözüm budur
İyi gunler betul yazdı.
Ne demek oluyor bu sildim her yerden. Amaci ne
[28/12 11:02] ✨: Merhaba
[28/12 11:12] ✨: cem bana yazmani istemiyorum.
[28/12 11:14] ✨: Ya tam gel ya tam git olur mu? Ara ara her istediginde yazip konuşma benimle. Kafami karistirmaktan ve belirsizlikten baska bir sey olmuyor. Gerek yok yani.
[28/12 11:21] ✨: Ben sana temiz duygularla geldim dürüst sekilde geldim ama sen arkani döndün simdi seninle konuşmami bekleyemezsin ki.
[28/12 11:22] ✨: Konuşulmasi gereken her şey konusuldu bitti benim icin orada her şey. Konu kapandı. Hayatima, önüme bakiyorum. Buna müsade et lütfen. Yolun açık olsun
[28/12 11:30] Cem: Arkadaş olarak yazıyorum ne var bunda
[28/12 11:52] ✨: Benim arkadaşım çok ihtiyacim yok arkadaşa
[28/12 11:53] ✨: Ya adam ol gel ve kal
ya da adam ol git ve birdaha karşıma çıkma
Sana son sözüm budur
İyi gunler betul yazdı.
Ne demek oluyor bu sildim her yerden. Amaci ne
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Betülün temiz duygularını değil , cem sevişeceği biri olsun istiyor. cem bencil
En son diyecegimi dedim bitti artik gel desede gitmem ergen gibi davrandi
engelle bence. yazamasın
Yazarsa o zaman engelliyicem hicbir kelime etmeden
Amaç cepte kalsın nasılsa bağlı bana kenarda dursun..
Ama son mesajda artik tepkimi koydum kenaeda durdugumu dusunsun sildim numarasini
Geç kalınmış bir durum
Olsun zaten yine yazicak o aklimi karistirmak icin bu defa dil dokmiyicem engelliyicem
Böyle durumlara sokmayın kendinizi. Değeri haketmeyene değer verirseniz oturma organları arşa değer
Yok zatem bugun diyecegimi dedim oda en son onu dedi simdi gel desede gitmem cocukmuş ki o yine yazicak kafami karistirmak icin
Boşversene
Yanında olmak istiyor sen trip ego kasıyorsun
Yanimda olmak istese gel diyiyorum gelir gelmiyor
Tamam işte kurtulmuşsun ;)
Yine yazicak ama
Bizle ne alakası var
Bilmem 30 yas ustu daha olgun diye sizleride davet ettim soruma
Ama bunda yoruma gerek yokki. Benim çok arkadaşım var annem ol diyecek hali yok ya.
Sevgilim olmuyorsa arkdasca gorusemem benim ona ilgim vardi
Belki sevgilisi var ve senden hoşlanmıyor
Beni begeniyor benden hoslaniyorduda ve sevgilisi oldugumu dusunmuyorum capkin biri onun disinda bana surekli yazan o
Sadecw ciddi iliski istemiyor
Hah o konuda evet yorum yapabilirim. Kısa yorum evet çok normal
Yazarmi yine
Senden sarı ışık dahi olsa almadan onun istediklerine. Alakası olmaz
bos muhabbet ne olcak ıyı yapmısın
Amaci ne yani ne gidiyor ne geliyor
el altında tutuyo senı
Bu mesajdan sonra bilemi
Evet yazdım
Aciklamada sorum
Gelgitler yaşıyor arkadaş
Ama sağlıklı olmaz bıitmiş artık
Yok artik bendede bitti
Bıtmış sadece artçılar bunlar
Peki sizce neden gitmiyor
Ben zatwn bitirmistim neden yazip duruyor
Eksıklıgını tamamlamaya çalışıyor
Cok konusmadikki
Beni begeniyorda yani guzel buluyor ama iste uyuşamadigimizi duşunmus
Ara sira konusuo seni elde etmek
Ama gelmiyor
Amaci o olsa gelmezmi
Neden gelmiyorki hic temas kurdbuzmu
Hayır
Ozman guzel gelmiyorsun ona
Ben uzak durdum ve aksine dis gorunus olarak begeniyor ayrica oyle gelmesem neden yazip duruyor
Ilişki istemiyor takilmak istiyor bende oyle biri degilim
Sende iliski mi istyosun guzelmisin yas kac
25 yasindayiz ikimizde ve guzelim evet yani zaten cogu kisi guzel buluyor. 1.58 boyum 46 kilom. Kumral sacliyim yesil gozluyum burnum kucuk dudaklarim dolgun vs ben iliski istiyorum o sanirim takilmak istiyor
Amacı seks
Şerefsiz
Düzgün konuş ne küfür ediyon, konuşmalardan o çıkıyor işte
Size demedimki ona dedim
O serefsiz
Haa doğrudur uzak dur ondan
Artik bitti bende