Eski sevgilim sürekli şans istiyor. Ben aldattım haberi yok vicdan azabı duyuyorum ama haklıyım da. Napmalıyım?

Çoooook uzun bi hikaye kısa kesicem lütfen yargılamayı vakti olan varsa uzuncaa derdümi anlatmak isterim. Onun bana çok büyük yanlışları oldu beni çok zor bi duruma itti bende çok yorulmuştum çok zor şeyler yaşamıştım hem onun yüzünden hem değil ve en yakınımda bana sürekli destek olan kişiyle biraz yakınlaştık. sadece öpüştük ama ben ayrıldım devam etmesine izin vermedim. Zamanı gelince sevgilimden de ayrıldım. Öpüştüğüm kişiyle kısa dönem sevgili olduk ve vicdan azabı duyduğum için daha fazla devam etmek istemedim. Eski sevgilim hala peşimde ve onu aldattığını bilmiyo. Ben böyle bi insan değildim söylemek istiyorum ama cesaretim yok. Ne yapmalıyım

Eski sevgilim sürekli şans istiyor. Ben aldattım haberi yok vicdan azabı duyuyorum ama haklıyım da. Napmalıyım?
Cevapla