Geçmişim geçmiyor geç demekle.. Ve beni seven var, sizce şans vereyim mi? Hem o sapık da artık anlasın istiyorum.. Evet diyim mi?

Hayatımda daha kimsenin elini bile tutmadım.. Hiç sevgilim olmadı, hiç flirt im olmadı yani tertemizim ama bir psikolojik hasta şahıs yüzünden bipolar oldum, çünkü beni net üzerinden 12 senedir çevresi ailesi sayesinde stalk ediyor, yani deşifre ve dalga geçme alay etme gibi.. Bu yüzden patronum hariç kimse ne yaşadığıma tanık olmadı ama size yemin ederim ki, ölümden döndüm hemde çok kötü yani feci, delirdim.. Sokak sokak bir deli gibi gezdim 1 yıl.. Yurtta kaldım ailemden kaçtım çünkü stalk sayesinde artık kendimi evlatlık sanıyordum ve derken tedavi oluyorum biraz iyileştim ama hala hastayım, emekli oldum vb.. Patronumla daha hiç birsey yaşamadım ama çok çok iyi birisi ve beni hakettigini düşünüyorum.. Ailemde karşı değil, bir babam onuda ikna eder annem. Bu sapık tan kurtulup artık mutlu olmak istiyorum.. Sizce beni benden çok sevene şans vereyim mi.. Yani evlenmiş ayrılmış ama hayatimda tanıdığım en iyi insan kendisi ve 47 yaşında
Geçmişim geçmiyor geç demekle.. Ve beni seven var, sizce şans vereyim mi? Hem o sapık da artık anlasın istiyorum.. Evet diyim mi?
Cevapla