4 sene önce bir ilişkim oldu. Uzak mesafeydi ama o beni çok seviyordu, beni görmek için yol gelirdi. Her şeyi alırdı. Tüm şifrelerini bilirdim. Kimseyle konuşmazdı zaten.
Bir gün gece dışarı çıktığımda onu aldattığımı düşündü. Kavga ettik. Sonra hiç tanışmadığı "babama" mesaj attı. "Kızınız geceleri dışarı çıkıyor, beni aldatıyor. Onun için çok çabaladım ama artık yapamıyorum." falan yazmış. Sonra da babamla tartışmışlar. Tabi büyük kavgayla ayrıldık doğal olarak.
Ben 2 ay sonra başkasıyla tanışıp onunla sevgili oldum. O barışmak istedi, ben istemedim. 2 sene yalnız kaldı, beni seviyordu, biliyordum ama dönmedim.
Bu adam önceden de yakısıklı bir adamdı. Ancak benden ayrıldıktan sonra diş teli takmış, spora gidip vücut yapmış. Estetik yaptırmış. (Ben diş teli taktır ve burun estetiği yaptır demiştim) Doktoraya başlamış. Yeni bir dil öğrenmiş, ve yaşadığım yere taşınmış. Yakısıklıyken daha yakısıklı olmuş.
Üstelik evime geldi, elinde çiçeklerle, beni hiç unutmadığını, benden başkasına dokunmadığını çünkü en son bana dokunduğunu ve beni sevdiğini, şans istediğini söyledi. Sizce şans vermeli miyim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer