Günümüzde 30 yaş çok da geç sayılmıyor. Geç evleniyorlar. Yalnız yine de çok beklemeyin. Çocuk falan düşünürseniz ileriki yaşlarda hamilelik zor olabilir... Mutluluklar sizinle olsun.
İşte sık eleyip ince dokuduğum için hâlâ yalnızım.. evlenmek istiyorum ama evlenmekte istemiyorum arasında çelişip duruyorum.. ne yalnızlık işime geliyor ne evlilik nede sevgililik..
Yeni nesil evlilik istegi olmadan geliyor erkekte kadında senin evli diye gıpta ettiklerin eski evliler yıl gectikce nesil degistikce evlenme oranları düşecek
Nasipten öte köy yokmuş , yalnız şöyle bir sorun var. İnsanlar belli yaştan sonra bayağı seçici oluyor
0
13 Yorumla
Soran
+1 yıl
Evet gerçekten bu o kadar doğru ki geçen yıla nazaran bu yıl tanışmak bile istemiyorum sanki hiç umudum yokmuş gibi ortalıkta manyak gibi dolanıp insanların hayatını izliyorum.
Bu yaştan sonra sosyaleşmek hiçte kolay olmuyor, okul ya da iş hayatım olmuş olsaydı belki şu an benimde yalnızlık üzerine tartışmalarim olmazdı.. sağolsun ailem herşeyin içine ettiği için bu yaştan sora çevre edinmek zor oluyor, kimseye güvenemiyorsunuz.. büyüklerimiz boşuna ağaç yaşken eğilir dememişler..
Doğu'da Kürt bir ailenin ve lanet olası büyük bir aşiretin bireyiyim.. muhafazakârliklarimi desem namus bekçilikleri yüzünden mi desem okul hayatımız olmadi.. şimdi eskisi gibi değiller baskı kurmuyorlar değiştiler ama onlar değişinceye kadar bizim ömrümüz, hayallerimiz, heveslerimiz çürüyüp gitti..
Yeryüzünde ki bütün kadınlar benim gibi olsa, kimse ağlamaz, kimse üzülmez, kimse aldatılmaz, kimse yarı yolda bırakılmaz dı... ama iyik bütün kadınlar benim gibi değil de bazı adam olmayanlara hayatı zindan ediyorlar.. çünkü şu yaşıma gelinceye dek anladığım tek gerçek, erkek var ama adam yok..
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
Günümüzde 30 yaş çok da geç sayılmıyor. Geç evleniyorlar. Yalnız yine de çok beklemeyin. Çocuk falan düşünürseniz ileriki yaşlarda hamilelik zor olabilir...
Mutluluklar sizinle olsun.
Nasıp olursa sadece bir çocuk isterim
Sadece bir çocuk istiyorsanız o kadar aceleye gerek yok. Evlilik ciddi bir iştir. Tabi ki uygun eş bulmak için ince eleyip sık dokuyacaksınız.
İşte sık eleyip ince dokuduğum için hâlâ yalnızım.. evlenmek istiyorum ama evlenmekte istemiyorum arasında çelişip duruyorum.. ne yalnızlık işime geliyor ne evlilik nede sevgililik..
Yeni nesil evlilik istegi olmadan geliyor erkekte kadında senin evli diye gıpta ettiklerin eski evliler yıl gectikce nesil degistikce evlenme oranları düşecek
Nasipten öte köy yokmuş , yalnız şöyle bir sorun var. İnsanlar belli yaştan sonra bayağı seçici oluyor
Evet gerçekten bu o kadar doğru ki geçen yıla nazaran bu yıl tanışmak bile istemiyorum sanki hiç umudum yokmuş gibi ortalıkta manyak gibi dolanıp insanların hayatını izliyorum.
Nasıl bir yol izlemeyi düşünüyorsun
Sanırım yalnız başıma yaşamaya devam ederek Allah'tan bir mucize gelmesini beklemem olucak 😂
Yalnız o biraz armut düş ağzıma düş olmuyor mu 🙂
Başka napim 🤷
Hiç arkadaşın yok mu? Sosyalleşmek en etkili yol
Hiç arkadaşım da yok maalesef
Bak bu biraz sorun olabilir. Kendin sosyalleşmesi denedin mi?
Bu yaştan sonra sosyaleşmek hiçte kolay olmuyor, okul ya da iş hayatım olmuş olsaydı belki şu an benimde yalnızlık üzerine tartışmalarim olmazdı.. sağolsun ailem herşeyin içine ettiği için bu yaştan sora çevre edinmek zor oluyor, kimseye güvenemiyorsunuz.. büyüklerimiz boşuna ağaç yaşken eğilir dememişler..
EVET aile faktörünü unuttum. Muhtemelen tutucu ailen var ve bu aslında kötü bir etken
Peki çalışmayla alakalı olan bir sorun mu var? Neden calismiyorsun
Doğu'da Kürt bir ailenin ve lanet olası büyük bir aşiretin bireyiyim.. muhafazakârliklarimi desem namus bekçilikleri yüzünden mi desem okul hayatımız olmadi.. şimdi eskisi gibi değiller baskı kurmuyorlar değiştiler ama onlar değişinceye kadar bizim ömrümüz, hayallerimiz, heveslerimiz çürüyüp gitti..
Hiç böyle düşünmemiştim. Şu an yutkundum ve tıkandım.
begenme milleti salla ne halt yers e yesinler onlara göre mi nasil yasayacagina karar veriyorsun sokim milletine
yaw boş ver git sor pişmanlardır 😂 seninkisi hür general mis gibi boş ver 😂 100 gr sosis için koca bi öküzü çekmiceksin kafan saat gibi :D
Senin gibi beyinsizler yüzünden yalnız olduğumu anladım
aynen benim gibi beyinsizler senin gibi akılsızlardan uzak duruyoruz 😂😂
Aynı durumdayım ama sorun etmiyorum artık olmuyor demek ki
senın gıbı dusunen cok yanlız degılsın umursama pek
Ifjfbebsjs niye beğenmiyorsun aradığın ne genc
Aradığım değil sadece beklediğim bir adam sadece bir adam.. adam ne anlama geliyorsa
Wuuuu adam arıyorsun peki sen bulacağın adamın aradığı KADIN misin?
Yeryüzünde ki bütün kadınlar benim gibi olsa, kimse ağlamaz, kimse üzülmez, kimse aldatılmaz, kimse yarı yolda bırakılmaz dı... ama iyik bütün kadınlar benim gibi değil de bazı adam olmayanlara hayatı zindan ediyorlar.. çünkü şu yaşıma gelinceye dek anladığım tek gerçek, erkek var ama adam yok..
Oooooo sen adam tanımamışsın diyorum ve noktayı koyuyorum
ruh hastalığı olduğunu düşünüyorum
Boş yapma
çok erkek varken hep bir kusur bulmak ruh hastalığıdır, seçicilik derler ama abartı bişeydir bu huy.
Ne iş yapıyorsun
Bir halt etmiyorum
Ne mezunusun
Lise mezunuyum
Benim tren kaç sefer yaptı ohooo 😂
Nerde inmeyi tercih ettin
Yollardayim halen son durak gözlerimi ebediyete kapattığım yer olacak sanırım
😂😂😂
Aynen ben de böyle gülüyorum halime 😂
Ağlanacak halimize gülüyoruz
Ne yapalım başka elimizden gelen birsey mi var 😑
Nasipten öte yol yok demişler, sanırım nasibimizi beklemekten başka çaremiz yok.
Nasip kader diye diye ömrümün 4/3 ü gitti geri kalan 1 lik kisminda nasip, kader, kısmet kelimelerini duymak istemiyorum artık 🤣
Nasip kısmet kelimeri ciddende sinir bozucu olmaya başladı 😂
30 mu.. sen ölmeyi unutmussun
Azraili çağırıyorum hemen
186 olmasi lazim
Yok ya ama seni hor görecek insanda cok
Koca arıyorsun son dönemeçtesin. Akşam pazarına kaldın.
Seç artık yoksa yalnız kalicaksin
oda senin problemin neyini beğenmiyorsun
Benden birtane daha varmış
Çoğunluk bu durumda zaten bence azınlık değiliz.
35 e kadar vaktin var bence
Banada oyle geliyor benimde yas 27
Seçicisin mal gibi seçilmiyorsun
Evlenmek zorunda mısın
Daha erken abla.
afarın sana
Secicisin o zaman
%70 evet
ben biliyorum neden
Bulursun tatlım ya
Burcun ne
Sana nasil birisi lazim
Nasip kısmet evlenen yokki
Haha aynı ben