Beni çok yargılıyorlar. Kısır bir koca istemenin nesi yanlış?

25 yaşımdayım. Çocuk istemiyorum. Aile evinde ölene kadar duramayacağıma göre elbet bir gün evlenicem. Kısır birini istemenin ne sakıncası var? Hem çoğu sorun tüp bebekle çözülüyor. İstenmeyen bebek sorunu da yok oh mis
Beni çok yargılıyorlar. Kısır bir koca istemenin nesi yanlış?
Cevapla