Bazen burdaki soruları görüyorum ya da çevremdeki 25 - 30 yaşını geçmiş insanları.. Çevresinden sürekli baskı görüp laf sokmalarını anlatıyorlar.
Ben şu an 20 yaşımdayım. Şuanlik bu konuda bi sorunum yok ama 18 yaşımdayken akrabamizin teki gelmiş anneme " bir tane genç bi hoca var niyeti ciddi ee senin kız da 18 ine geldi. Görüşmek konusturmayi düşünür müsünüz" demiş. Sanane sanane!!!
Size mi kaldı abi derdini siz mi cekiceksiniz. Daha çocuktum zaten ne evliliği. şu an bile çocuk sayılırım. Geçen biri de gelmiş ee sizin kız 20 yaşına geldi bir yere vermiyo musunuz daha demiş. Al ıslak odunu yapıştır suratına.. Kendi kızını 18 ine gelince nișanladı şimdi baskalarina koca bulma derdine düşmüş. Bu kafadaki insanlar sırf evlilik olsun diye evleniyorlar.
Herkes evlenmek zorunda değil ki belki herkes evlilik düşünmüyor. Ya da 40 yaşına kadar evlilik istemiyo geç evlenicek. Evlilik denen şey kendini hazır hissedince sevip aşık olduğun insanla güzeldir. Öyle bi insan yoksa evliliğin ne anlamı var? Herkes herkesin hayatına burnunu sokmasa çok iyi olucak gerçekten
Ileriki yaşlarımda bu konuda biri ağzını açmaya kalkarsa çok da güzel ağzının payını veririm. Büyük küçük hiç farketmez saygısızlık olacaksa da olsun ağzını actirmayin böyle insanların
Ben şu an 20 yaşımdayım. Şuanlik bu konuda bi sorunum yok ama 18 yaşımdayken akrabamizin teki gelmiş anneme " bir tane genç bi hoca var niyeti ciddi ee senin kız da 18 ine geldi. Görüşmek konusturmayi düşünür müsünüz" demiş. Sanane sanane!!!
Size mi kaldı abi derdini siz mi cekiceksiniz. Daha çocuktum zaten ne evliliği. şu an bile çocuk sayılırım. Geçen biri de gelmiş ee sizin kız 20 yaşına geldi bir yere vermiyo musunuz daha demiş. Al ıslak odunu yapıştır suratına.. Kendi kızını 18 ine gelince nișanladı şimdi baskalarina koca bulma derdine düşmüş. Bu kafadaki insanlar sırf evlilik olsun diye evleniyorlar.
Herkes evlenmek zorunda değil ki belki herkes evlilik düşünmüyor. Ya da 40 yaşına kadar evlilik istemiyo geç evlenicek. Evlilik denen şey kendini hazır hissedince sevip aşık olduğun insanla güzeldir. Öyle bi insan yoksa evliliğin ne anlamı var? Herkes herkesin hayatına burnunu sokmasa çok iyi olucak gerçekten
Ileriki yaşlarımda bu konuda biri ağzını açmaya kalkarsa çok da güzel ağzının payını veririm. Büyük küçük hiç farketmez saygısızlık olacaksa da olsun ağzını actirmayin böyle insanların
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer