AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
113Cevap
İzin değilde haber verilmeli, olumsuz yanıt alınırsa düşünülür
İzin istenmemeli bence sadece bilgi verilse yeter. Özgürlüğü kısıtlamaya gerek yok
İstenirse iyi olur. Ancak istenmese de seven kişi sevdiğine güvenir.
Kimse izin istemez bence saçmalık olur ama haber etmek en doğrusu diye düşünüyorum
Bence istenmeli çünkü öyle her yere giderken sadece haber verilmez.
Gerek yok, haber verilmesi yeterli olmalı. Yetişkin insanlar birbirlerinden izin almazlar.
İzin istenmemeli fakat yaptıklarını ve yapacaklarını muahhakak söylenmeli
İzin değil ama haber verilebilir ve bazı konularda fikri alınabilir
aa tabii beyimin haber olmalı bana çip bile takabilir
İzin değilde sadece nereye gitdiğini söylersin bu kadar
İzin almakla, haber vermek arasında fark vardır.
eskiden kaç tane sevgilin vardı
Soruyorsunuz cevabını alınca biz suçlu oluyoruz
Yok artık 🙄 sevgiliyiz biz ya nereye gittiğimi rapor edeceğim kişi değil.
Kimlesin nerdesin haber ver yeter bu iki taraf için de geçerli erkek de soyliyecek kız da
Kadın evet izin almalı , erkek hayır biz ailemizden izin almadık hiç sevgili de kim 😯
İzin değilde merak etmemesi için bilgilendirir haber verirdim egerki önemsiyorsa beni tabiki🙂
İzine gerek yok haber versin sonuçta asker değil😄
Ben isterdim ama zorunlu bir şey değil yani.
Haber versin yani izin de demeyelim. Haber de vermeyecekse niye sevgilim oldu?
Şüphe ediyosan ayrılırsin şüphe yoksa izne de gerek yok basit
İstenmemeli sadece haber vermek yeterli olması gerekiyor
Nereye gideceğine baglı haber vermesi yeterli absürt yerlere gidemez carparım... 🥂
Yoo.
Saçmalığa bak.
Sadece bilgi verilir.
İzin istemek çok selamice. Sadece gittiğim yeri belirtirim ona.
Kadının istemesi gerekir bence. Tabi nereye gittiğine göre de değişir.
isteyin isteyin özellikle WC ye giderken isteyin sevgilim şekerli sakız çıkarıcam wc ye diyin 😂😂
İstenmez sevgili ne ya geçici bir şey nişanlı veya evli olsanız anlarım da sevgili ne komedi ya şimdi sevgilinin görevi ile bir kocanın görevi bir mi?
Eşime haber veriyom şuraya gidiyom diye bide sevgilime mi diyecem 😀 😀😃🙂🙃😊
Ne kadar saçma bi soru yaaaa Türk kızları hâlâ aşamamış böyle şeyleri onu görüyorum... Bunu sormadınız sayıyorum. Neden izin istiyosun bi de sevgilin? Benim de sevgilim var ben sadece haber veriyorum. Ancak böyle canınızı sıkıyosunuz boş boş
Hayır tabikide ne münasebet sevgilim bana karışamaz ama ben ona karisirim🤣
Hayır. Ne ben ne de o izin isteriz. Habrr veririz okadar
İzin istenmez ama haber verilir izin ne ya çocuk gibi
Sevgili bu. Eş değil. İzin almalık bı durum söz konusu bile değil. Ama haber verilir.
İzin olarak algılanıyor çoğu zaman bu ama haberdar edilmeli.
izin istenmez, haber verilir, olması gerek..
gereken..
Eşimle ben flört dönemindeyken sadece haber verirdik. Sonra o izin istemeye başladı. Sevgililik dönemimizden beri izin isteriz. Zaten o izin hep verilir bizde. Yok, gidemezsin demeyiz.
izin istemeye gerek yok ama iliski saygısı açısından haber verilebilir ya da laf arasına sıkıştırılabilir böylelikle hem saygı hemde aradaki bağ güçlenir
İzin istemeli, sonuçta eşim gözümden sakındığı, dışarıda serseri, çakal, dolu kesinlikle izin almalı, verirsem izin dışarı çıkar, aksi halde tartışmaya kapalı kat_i surette asla..
İzin isteme olmamalı. Ama gerçekten seviyorsa o kişi gittiği yeri kendisi söylemeli. Askim ben burdayım. Ben buraya gidiyorum. Sen ne dersin diye fikrini alabilir. ama izin istemek değil benim dediğim
Ben esimden izin isterim.. Kadın hakimiyetinden yanayım. Ait olmak icimden gelir zaten. Beni eğitsin yönetsin yönlendirsin.. teslimiyet/Hakimiyet Teşekkürler.
Sevgili kim oluyor ya haber bile vermem nereye gideceğimi bilecek yaştayım
Eş demiş olsaydın evet derdim ama bitti dediğin an bitebilen bir durum için izin vs almam
Benim izin istememe gerek yok ama o kesinlikle benden izin istemeli
İzin demeyelim onada haber vermek diyelim iki taraf içinde geçerli. Kimse kimsenin kulu değil olamazda...
İzin istemek mi? O benim babam mı ki izin istiyorum yani ama eger uzun bir ilişkiyse mesela 2 yıl gibi haber verebilirsiniz
İzin demiyelim de kibar şekilde haberdar edilirse güzel olur. İzin muhabbetine girersen birde evlenirsen ömür boyu izinsiz nefes alamazsın.
Karşılıklı saygı olmalıdır. İzin istemek çok ilerisinde olur ancak şirinliğine izin isteyebilirsin karsındaki seni anlıyabiliyorsa tabi :)))
Hayir tabii ki senin de bi özel hayatin var haber verilmesi yeterli
Kime kimsenin kölesi değil haber veriyorsa sorun olmaz bence
Çok gereksiz ve saçma buluyorum sadece haber veririm
Niye izin alalım haber vermemiz ya da haber verilmesi en doğru olanı
Bence haber ver kendine prangalar yapma. Senin hayat alanın ayrı onunki ayrı
Nereye gideceğini bilse ve güveniyorsa bence sorun yok
Evt her şey karşılıklı sen ondan istiycen oda senden
Rahatsiz olacagini dusundugum bir yerse tabiki izin alirim ama oylesine bi yerse haber verir giderim
İzin istemek değil de nereye gideceğini haber vermen daha doğru gibi
Haber verilmesi yeterli ne öyle annemden izin alır gibi😅
İzin almaya gerek yok ama şurdayım dersin ya da şuraya gidicem dersin bu kadar
Sadece haber verilir onun dışında izin ne ya evli miyiz yani hayırdır
İzin değilde haber versen daha iyi olur Allah korusun başına birsey gelse bari nerede olduğunu bilir