ՏҽӀɑʍՏ
Gittikten sonra ‘burdayım’ da denilebilir 🙄

ՏҽӀɑʍՏ
Gittikten sonra ‘burdayım’ da denilebilir 🙄

Haber vermem kâfi gelir, izin almayı komik buluyorum, oldu olacak helaya giderken de izin isteyelim :D Sevmek yaptığın her adımdan haberdar etmek değildir ki, herkesin kendine özeli olabilir, yanlış adımlar atılmıyorsa şayet.
Sevgilimin de her hususta benden izin istemesini istemem, takip şeyleri var ya o da bana göre saçmalık, kimse güvenmediği bir ilişki içinde olmasın, tabii ki merak ederim, nerde olduğunu bilsem kâfi, çocuklar izin ister, yetişkinler hür olmalı , belli bir yaşa geldikten sonra ailelerimizden bile izin istememeliyiz, kaldı ki sevgili annemiz, babamız değil. İzin isteyen insanlar bence kendi kararlarını veremeyen, kendi olamayan kişilerdir.
Ben sevgilimin bana bağlı ve bağımsız olmasını, sadakatli olmasını isterim, ah güven kokmasını isterim.
İzin almak demeyelim de haber vermek diyelim. Elbette birbirimizin gittiği yerlerden haberimiz olur, birbirimize söyleriz. Ama bunu zorunluluk olarak değil, birbirimizi sıkmak için değil , içimizden geldiği için ve birbirimizi önemsediğimiz, sevdiğimiz için yaparız🙂
Demek ki içimizden gelmemiş
O senin bileceğin şey şekerim 😅herkes farklı sonuçta 🙂
Öyle öyle hdjd
Haber verilmesi gerekiyor diye düşünüyorum. Elbet o da haber vermeli. Çünkü insanlık hali hayatta insanın başına her şey gelebilir. En azından en son buraya gitmişti diyebilsin. Belirsizlik o durumlarda çok kötü.
Eic 😘
♥️
Teşekkürler eig için 🩵
Ricalar 🌸🌿
Valla ne izin alsın nede haber versin. İnsanları özgür bırakmayı seviyorum
Bu beeeen
Dimi? Kötülüğü yapan insan her türlü yapar yani biraz birbirine güven olması lazım
Yani sıkmayı sevmiyorum, hayatımdaki insan rahat olacak
Benim kafa yapısı ya niye bu kadar iyi anlaştığımız buradan belli işte skdnskdjdjsj
Canımsın çünkü taa oradan en değerlimsinnn
Bebek bebekkkk
😌❤️🔥
Hepsi için teşekkür ederim prensessaa✨✨
Rica ederim güzelim 🩵
Cevap
52Cevap
Haber veririm tabii ki sonuçta ben bir evcil hayvan değilim o da benim sahibim değil o da bir yere gidecekse sadece bana haber verebilir izin istemesine gerek yok yetişkin insanlarız
Haber verilmesi yeterli bence...
Haber verilebilir sorun değil
ՏҽӀɑʍՏ ben hanımcı bir erkek olduğum için bir yere giderken sevgilime haber veririm tabi ki de merak etmemesi için. ama izin almak farklı bir boyut :D izne gerek yok bence. zaten çoğu şeyi birlikte yapacağımız için sorun olmaz
Hanımcı prens seni sjdjs
Teşekkür ederim Kraliçe sdjsdj 🙏
🥳🤍
💖🥳✨
Bu konuda sinir bozucu şekilde rahatım nereye gittim, ne zaman gittim gittikten ya da döndükten sonra haberdar olur.
Haber versin ister miyim kişiye göre değişir bazen aşırı sahiplenici olabiliyor insan kuralsız olabilirim o zamanlar.
Evet sinir bozucu
Halı sahaya gidebilir miyim sahip? Bir an aklıma böyle bir cümle geldi. İzin alınca onu kontrol sahibi yapıyorsun. Yönetilmek, kontrol edilmek veya sevdiğimi kontrol etmek istemem. Pekâlâ ilişkinin durumunu kötü etkileyecek bir şey söylenmez zaten. Haber verir mesela, razı olmazsam gitme derim.
Mutlaka haber verecek ya çok takıntılıyım o konuda maalesef. Geçen annesiyle beraber teyzesine gitmiş hiç söylemedi fırsat kolluyorum laf sokmak için skdks
Bu ben hahaha laf sokmadan duramam
O fırsat gelecek mutlaka akdkskx
Gelmezse getiririz sjdj
Ayarlıycam wkdkskd
Ne izini hayırdır. Hoşuma gitmeyen yere zaten gidemez o başka. Fakat genel olarak haber verilmelidir çocuk muyuz biz be
Evet çocuksunuzzzz
Sen de çocuksunnn
Tweety çoraplarıyla ben çocuk muyum diye bağırıyor sjdja
Hem çocuk hem yalancı Tweety çoraplarım olmadı benim hiç 🤪
Aman Tazmanya canavarıdır o zaman 😂
Valla arkadaşımlayken mesaj atmadım diye trip atınca bi'ufak engel atasım geliyor gelemiyorum ben ya öyle şeylere beni rahat bıraksın.
O da biraz abartı ya 😣
Var gerçekten ya öyleleri dışarı çıktın arkadaşına gittin bana yazmadın diye hesap soran sanki her kadının tapusu varmış da birileriyle görüşünce o tapuyu ona veriyormuşsun gibi davranıyor bazıları. Görüştüysek sevgili olmak zorunda mıyız onu da anlamıyorum
Elin oğluna bide şuraya gidebilir miyim diye mi sorucam.
Elin oğlu senin sevgilin oluyor ya hani 🙄
Sonuçta babamın oğlu değil 😂
Oğlunun babası olur belki :D
Yetişkin insanlar arasında buna benzer aşk misyonlarını sevmiyorum.
Herkes bir işin ucundan tutmuş hayatını idame etmeye çalışıyor. Sorulursa program söylenebilir. Bunun dışında izin falan çoluk çocuk işleri.
Haber veririm ama izin almam ama o benden izin almalı😄
Neden shshs
Öyle ahshsj
Sevgiliye ne haber verilir nede izin alınır annen baban dururken hele de
Heee vermezsiniz siz
Vermiyorum da
Yok artık. 🤣 Ne izin alırım ne izin vermem için bana gelsin. Bi salsın beni ula.
Ne izin alırım ne izin veririm djfjs diye okudum
Aslında öyle yazdım ama sonra izin veririmi benden izin alsın diye anlarsın diye değiştirip açıkladım. Şimdi bi daha açıkladım nihahahah 🤣🤣🤣
Ahahah iyiymiş bu 😅
selam.. var olan düzenli ve güven içinde yürümesini istediğin bu ilişkide atığın her adım bilmek bildirmek sadakat ve saygı içerir bu nedenle tabiki haber vermek kişileri küçük düşürmez aksine bu bir saygı içerir :)
Dönerken de söylenebilir ya da döndükten sonra 😅
Şaka :D
Evet, abartmadan inşallah shsh
haber vermiyorsan büyük sorun eğer açığa çıkarsa
Hiçbir şeyi saklamamalı.
Hayır sadece eşime haber veririm. Oda olmadığı için sorun yok. :D
Djdjs yaşasın özgürlük
İşe, toplantıya, akrabaya vesayre gideceksen haber vermelisin.
Bunların dışındaysa her anı sevgilinle değerlendirmelisin.
Eğer sevgilini aldatacaksan sadece bunun için izin istemelisin.
Hayır sadece eşime haber veririm. Sevgili de kim 🙄
N’aşk shdja
Haber veririm ama izin almam.
Kocam olsa bile bu böyle olur değişmez.
Bana haber ver shdha
Çiçeğim sana her şey serbest 😂
Her an nerdesin bilmeliyim çiçeğim :D insanlar kötü
Takip cihazı takalım, yorulmasın.
Bazen ülkemizde ilişkileri ciddi şekilde abartıyoruz. Böyle şeylere gerek yok. Aileden bile alınmayan izin yetkisini niye birine veriyoruz?
"Yavrum x'e gidiyorum, müsait olunca yazarım." derim ve giderim. İzin almak kadar saçma bir şey yok, herkesin kendine göre bir yaşantısı var, kısıtlamaya gerek yok güvenecez bu kadar basit.
Ne izni ne haberi. Yestiskin insanlar neden birbirine haber versin ya da izin alsın ki? Karsi taraf sorarsa programını vs söylenir ama aksi takdirde çok saçma geliyor bana sahibinmis gibi.
Bence zorunluluk değil.. Belki, sevgiliye erişim konusunda bir kısıt olan yere giderken sevgiliyi merakta bırakmamak adına haber verilebilir.. İzin değil.. haberdar etme..
En fazla haber verilir, o kimki izin alıyosun. Gözünü öyle alıştırma, ama eğer o da senden izin alıyorsa, o ayrı tabi
Haber kesin verilmeli, izin almak felan gereksiz şeyler ama sevgilinin istemeyeceği yere gidilmemeli karşıyıda düşünerek hareket edilmeli
Haber verilmeli mutlaka, bu değer verdiğin insana gösterdiğin saygıdır senin ne yaptığını bilmeye hakkı var çünkü
Kimseden izin almam ama merak etmemesi için haber veririm. Bu da karşımdaki insana saygı ve sevgiden dolayı.
Ben haber veririm oda bana haber versin izin almaya gerek yok ilişkideki sınırlar beli o çizgi dışına çıkmasın yeterli.
Haber veriyorum. Hatta gitmeden önce diyorum genelde
İzin almak bana saçma geliyor. Nezaketen şurada olacağım mahiyetinde bilgi kafidir.
Şöyle disari çikinca haber etmek bir domgün nişan falan kutalmali bisyerde izin istemek
Ne izin alınmalı ne de haber verilmeli.. Adı üstünde sadece bir sevgili..
Gerek yok o aradığın zaman nerdesin deyince söylersin nerde olduğunu
Haber veririm sevgilim bana " bir yere gideceğin zaman bana haber ver" derse haber veririm.
İzin almak nedir? Ancak bağlılığını belli etmek için elbet haber verirsin ki, olur ya başına bir şey gelirse diye nerede olduğunu bilsin.
İzin almak değil de haber verilmeli diye düşünüyorum ben
İlla haber verilmesi ya da izin alınması gerekmiyor bence
İzin almak saçma ancak haber verilmesinde bir sakınca görmüyorum
Haber veripmeli. Haber verilince " yok oraya gitme " diye itiraz ederse izin alınmalı.😂
Mantıklı 😌
Gittiyin yere ve sevgilinin yapısına bağlı 🤷🏽♀️
Haber vermenin amacı da onaylanma isteği. Sevgilinin istemediği ortamda bulunmamalı zaten insan.
haber verilir rahatsız olduysa gitmesen olur mu şu sebebten diyebilir
Haber verilir sadece kimse kimsenin kölesi değil 😒
Haber vermek yeterli niye izin alıcakmışım? İşyerinde müdür mü bu? 🙄
İzin değil haber verilmeli nereye ne için gittiğini bilmeli
Haber verilebilir de izin almak ne 🙄 çocuk muyuz
Gidebilir miyim desin 😅
Haber ver yazamam bugün şuraya gidecem gibisine yeter
Haber verilmeli, çok rahatsız olduğu bir yerse ve makul bir açıklaması varsa gidilmemeli.
Kucuk çocuk değilim, nereye gidip gitmemem gerektigini bilecek yaştayım. Haber verilir, partnerim çok sık olmamak koşuluyla beni arayıp sorabilir.
Haber veririrm bilse yeter yani izin almak ne ben kölesi değilim sonucta
Haber verirken izinde almış olurum şöyle ki ben zaten gidiyorum dediğimde gitme dese gitmem ama git derse de giderim yani haber verirken izinde almış olurum
Sağlıklı bir ilişkiyse haber verilmeli sağlıksız bir iliskiyse izin istenmeli tabi sağlıksız ilişkide izin istenilse bile sorun çıkarda yinede kurallara uymak lazım
izin almam da aldırmam da, birbirimizin sınırlarını bildiğimiz için gideceğimiz yere zaten dikkat ederiz izin almalık durum olmaz. giderken ve eve döndüğünde haber vermek yeterli.
Haber tabiki çocuk muyuz o da ebeveyn mi izin alalım eşten bile izin alınmaz sadece danışilir
niye izin alasın kim oluyor sen yanlış bir şey yapmadığın sürece ama merak etmemesi için haber verilebilir bence
İzin diyorum kimse linçlemesin 👀 djdhdhd
Linçlenmek için yazılmış gibi ddgfd
Hayıııırrr dhdhdh
İzin almak gibi bir şey değil ama önceden şuraya gidicem diyip haber verilebilir
Erkek izin almalı kadın da haber vermeli sadece (!)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?