Ben 26, flörtüm 23 yaşında. Sizce ciddi bir şey olur mu yoksa konuşmayı kestirip atayım mı?

Açıkçası yaş konusu beni düşündürüyor. Çünkü hem erkekler geç olgunlaşıyor hem de ben ileri de yani şöyle diyeyim bi 2 2,5 3 seneye evlenmek istiyorum. Muhabbet ederken o da en erken 25 te evlenirim o da en erken dedi. Ki bende öyle hemen birinin üstüne atlayacak bir insan değilim ama. Bu çocuk eğer iyi biriyse ve istediğim gibi biriyse eğer ciddiyetsiz bir ilişki yaşamak istemiyorum. Bir nokta da tıkanacak gibi geliyor işin açığı. Konuşmayı kestirip atmalı mıyım? O diş hekimi ben daha yeni çalışmaya başlayacağım anaokulu öğretmeniyim.
Ben 26, flörtüm 23 yaşında. Sizce ciddi bir şey olur mu yoksa konuşmayı kestirip atayım mı?
Cevapla