27 yaşındayım, 25 yaşında biriyle flört ediyorum, aklı hep bel altı bitirmeli miyim?

Ben hayatım da böyle sapkın birini görmedim, gördüm de bu ötesi. Tek sohbeti c*nsellik üzerine. İğreniyorum artık sürekli buluşcağımız zaman s*vişmekten söz ediyor. K*lot, s*tyen rengime kadar soruyor. Normal sohbeti yok resmen yakışıklı ama içi boş işte. Aramızda 2 yaş fark var çocukta değil, ergen de ama neden böyle ya bundan önceki flörtüm de bu gibiydi sapık bir polisti. Düzgün s*pık olmayan birini bulmak çok mu zor?
Güncellemeler
+1 yıl
Kendisi İzmir de yaşıyor ben Bilecik'te ta Ordan buraya benimle sevişmek için gelmek istiyor düşünün. Öyle azılı bir sapık
27 yaşındayım, 25 yaşında biriyle flört ediyorum, aklı hep bel altı bitirmeli miyim?
Cevapla