Kırgın olduğum kız arkadaşım ile erkek arkadaşım konuşuyor sizce aralarını bozmalımıyım?

Kız menfaatleri için beni kullanıyordu mesafe aldım fakat eskiden samimi olduğum çocukla araları iyi , bu çocuk normal arkadaş olsada doğal olarak kıskanıyorum ya onla konuşup samimi olsalar bana postayı koysa diye.. ya daha öncede en yakın arkadaşıyla arası açıldı en yakın kızın erkek arkadaşıyla çıktı intikam mı alıyor bilmiyorum ikisi kıza düşman oldular ve aynısını sanırım şuanda yasamasamda olucak gibi sevgilisinden ayrıldı başkasıyla çıktı ne oldu tam olarak bilmiyorum bana ulaştığı sosyal medya hesabımı kapattım bu kız zehirli herkesi kullandığını düşünüyorum saf ayağına yatıyor, sizce aralarını bozmalımıyım? Yoksa aradan mı cekileyim? Çocuk benim için değerli birisi 2 yıldan fazla bir mazimiz var onu üzeceğini düşünüyorum yeni tanıştılar fakat gece 3 lere kadar instagramdan konuşuyorlar kızla bir ara aramız bozulunca istersen konuşmayı keseyim demişti eğer benim yüzümden olacaksa hayır dedim ama kızdan hoşlanmıyorum
Kırgın olduğum kız arkadaşım ile erkek arkadaşım konuşuyor sizce aralarını bozmalımıyım?
Sizce konuşmalarına izin vermelimiyim?
#karanlikgokyuzumsun
#arkadasimikiskanmiyorumasla
🤧🤧
Kırgın olduğum kız arkadaşım ile erkek arkadaşım konuşuyor sizce aralarını bozmalımıyım?
Cevapla