Kız menfaatleri için beni kullanıyordu mesafe aldım fakat eskiden samimi olduğum çocukla araları iyi , bu çocuk normal arkadaş olsada doğal olarak kıskanıyorum ya onla konuşup samimi olsalar bana postayı koysa diye.. ya daha öncede en yakın arkadaşıyla arası açıldı en yakın kızın erkek arkadaşıyla çıktı intikam mı alıyor bilmiyorum ikisi kıza düşman oldular ve aynısını sanırım şuanda yasamasamda olucak gibi sevgilisinden ayrıldı başkasıyla çıktı ne oldu tam olarak bilmiyorum bana ulaştığı sosyal medya hesabımı kapattım bu kız zehirli herkesi kullandığını düşünüyorum saf ayağına yatıyor, sizce aralarını bozmalımıyım? Yoksa aradan mı cekileyim? Çocuk benim için değerli birisi 2 yıldan fazla bir mazimiz var onu üzeceğini düşünüyorum yeni tanıştılar fakat gece 3 lere kadar instagramdan konuşuyorlar kızla bir ara aramız bozulunca istersen konuşmayı keseyim demişti eğer benim yüzümden olacaksa hayır dedim ama kızdan hoşlanmıyorum Sizce konuşmalarına izin vermelimiyim? #karanlikgokyuzumsun #arkadasimikiskanmiyorumasla 🤧🤧
Kırgın olduğum kız arkadaşım ile erkek arkadaşım konuşuyor sizce aralarını bozmalımıyım?
Senin müdahalenle çekilmesin bırak bakalım ne yapacak. Bana sorarsan senin kötü olduğun kız arkadaşınla uzun uzun sohbetler etmesi bile saçma. Seyret uzaktan, bu sayade erkek arkadaşınıda tanırsın. Sonra kararını verirsin. Kız zehirli degil meseleyi her zaman erkek arkadaşınızın duruşunda arayın ki dogruyu gözden kaçırmayın.
ne kadar değer versende de çocuğa şuanki bulunduğu konumda ona kızdan dolayı bişi yapman yani uyarman bile senin değerini düşürür bence bozma zamanla farkedecektir çocukta bunu
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Çocuk biraz safım v doğal olarak şuanda onu düşünüyorum
iyi kalpliliğinden dolayı normal onu düşünmen ama bu tarz insan ilişkilerinde uzakta kalman daha iyidir çünkü seninde adını lekeler , yani bunu denedin sonuçta gibi bi izlenim bırakır onda çok kötü etkilendiğini düşünmüyosan o çocuğun akışına bırak derim
Kizim sen nasil bi yilana denk gelmissin o kiz dost degil bir yılanmış konuşmalarına izin vermesen ne olacak birak ne yapiyosa yapsinlar konusan baska şeylerde yapar sen en iyisimi arkani yaslan ve aptalliklarini seyret o etrafındakiler dost degil.