Aramızda arkadaşlık var, sizce fazlasını mı düşünüyor ona göre önlem almalı mıyım?

Selamm🥳🥳

Uzun süredir arkadaşız sık sık vakit geçiriyoruz aynı yerde oturuyoruz sayılır ama şöyle bişey var ki bunu abartıyor artık, her gün neredeyse bi yere gidelim diye tutturuyor ve başka arkadaşlarımı onun yüzünden ihmal ediyorum arkadaşımla buluşacağımı duyunca nerede diyor söylüyorum "he iyi iki saate o tarafa geçeceğim senide alırım beraber döneriz" moduna giriyor. Döneceğimi söylemedim ki diyince ilk bozuluyor "iyi haber ver geç dönecek olursan da ben bırakırım dönüşünü sıkıntı etme"gibi şeyler uyduruyor. Ben mi abartıyorum yoksa arkadaştan fazlası mı var onun için 🙄?

Aramızda arkadaşlık var, sizce fazlasını mı düşünüyor ona göre önlem almalı mıyım?
Aramızda arkadaşlık var, sizce fazlasını mı düşünüyor ona göre önlem almalı mıyım?
🤦🏼‍♀️
🤦🏼‍♀️

Ben soruyu atana kadar aha yine aynısını yaptı yazdı mesela sjsj

Aramızda arkadaşlık var, sizce fazlasını mı düşünüyor ona göre önlem almalı mıyım?
Cevapla