Erkekler aldatınca normal oluyor da, kadın aldatınca neden ahlaksız damgası yiyor?

Aldatan kadınlar hakkında ne dendiğini anladınız siz soruda yazamıyorum malum yani ikiside insan değil mi aldatma iki cinste de ahlaksızlık degilmi sizce? neden kadın yapınca kötü de erkeğe gelincik normalmiş gün davranılıyor. Allah katında da ikiside günah.. kadın yaparsa günah erkek yaparsa sevap denmiyor değil mi? ama Bizim millet erkek yapar kafasında aklım almıyor gerçekten artık olanları.

Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru için teşekkür ederim bebeğim 😘
@KürkManttoluHayri ❣️
Güncellemeler
+1 yıl
Erkekler aldatınca normal oluyor da, kadın aldatınca neden ahlaksız damgası yiyor?
Cevapla