Erkek aldatınca normal, kadın yapınca neden ayıplanıyor?


Her erkek neden kızlara bakıyor önüne gelene mesela evlenince ben korkuyorum eşim her kıza bakması beni rahatsiz eder artık eşinin yanında rahat bakıyor erkekler zaten suçlu olmuyor herkes kadını suçluyor çok kadın düşmanı var sokak dahi kızlar birbirine şeytan gibi bakıyor kim daha güzel diye saka gibsiniz erkek aldatinca sende kadın olsaydın vs saka mı bu gözü disardagsa napsin kadın anlamıyorum hep suçlu kadinmi olmali bu yüzden erkek çok aldatiyor fark ettim
Erkek aldatınca normal, kadın yapınca neden ayıplanıyor?
Cevapla