Sevgilimin denilen bi şey karşısındaki tepkisi çok zoruma gitti sizce haklı mıyım?

Bu anlatacağımı bana direkt anlatmadı zorlayınca anlattı. Arka sırasında oturan erkek arkadaşına ayağı çarpmış. Çocuk "ayağını yerim" demiş şakasına. Sonra sevgilimle çocuk gülmüş buna. Bana anlatınca çok sinirlendim sizce haklı mıyım yoksa gereksiz bi tepki mi?

Sevgilimin denilen bi şey karşısındaki tepkisi çok zoruma gitti sizce haklı mıyım?
Cevapla