İçeride vahşi hayvanlar var, bubi tuzakları var, aşk tuzakları var ve bir oyun var. Oyunu bozar sevgilinizi kurtarır mıydınız yoksa banane ya mı dersiniz?

İçeride vahşi hayvanlar var, bubi tuzakları var, aşk tuzakları var ve bir oyun var. Oyunu bozar sevgilinizi kurtarır mıydınız yoksa banane ya mı dersiniz?

İlla aşkımızı test edeceksin, o labirente girerim sevdiğim adamı kurtarırım. Ya da o beni kurtarır niye peşimden geldin işimi zora soktun diye söylenir 🤣🤣
🤣🤣
Ya ben buna cevap verecektim akşam bak kaçırmışım şimdi popülerde gördüm 😂
Evet girerdim ama giriş noktasından değil, çıkış noktasından. Çünkü labirentler sondan çözülür 😀
Oldu olacak açlık oyunlarına da sok bizi 🤣
Sokacam az kaldı hocam sıra sıra 🤣😂
Daha neler yaoacagim size hocam daha bu başlangıç 🤣😂
Kurtarırım ya yaşasın garibanım.
Yaşasın tabi sevdicegin
Teşekkür ederim.
Girmem kalsın orada.
Kalsın 🤣
Ölsün
Cenaze namazına katılırım 🤣
O bile çok ona. 😝
🤣ben duamı eder çekilirim
Sanane yaa 😄
Git kendine dua et.
Adam belki ateist 😄
O zaman ateist duası okurum 🤣
Sen git kendi sevgilini kurtar Labirentten 😄 robotlar yiyecek onu orada.
Sevgilim yok yiyemezler 🤣🤣
Benimde yok 😄
Ama olmayan sevgilinin cenazesini kılıp duasını ediyorsun djfkg.
Bu da farklı bir metafor işte 🤣🤣
😄 Pırıl pırılız yine djdkg
Her zaman pril 🤣
Cevap
8Cevap
İyi günde kötü günde dedik evet kurtarırım 😬
Helal be senden az kaldı tebrikler
Labirentin çıkışına mangal yakarım, kokusunu takip etsin. Shsh
🤣🤣çok zekice
Bir saniye bile düşünmezdim sevgilim için labirente girerdim
Ama daha sonra bizi kim kurtaracak 🤣
Hızır acil servis yani melekler 🤣🤣
girmezdim tabii ki. takilmali birisiyse hic ugrasmazdim. gercekten seviyorsam sağ böbregimi satar bir helikooter kiralar halatla kurtarirdim sevgilimi jajana
İşte aranan kan işte aranan sevgili 🤣😂
Gökyüzüne seni seviyorum benimle evlenir misin yazılı uçakla pankart aç labirent içine girmene gerek kalmaz 🤣
İşte bütün mesele bu Fevzi kızın sana olan aşkını görmüş olacaksın duvalrlari matkap gibidelecek mi anlaşılır 😂🤣😂
Kızı bulalım Fevzi aşık olması kalsın 🤣😂😂
yok be kanka bozar bizi bu etiket
#nefesalsinyeter
😂😂kesin bozar
Sevdiğimi kurtarma isteğim korkumdan daha ağır basardı sanırım o yüzden ekipman hazırlayıp savaşa yani labirente girerdim 😂😂
Helal be ekipmanlarin benden ne istersen yaz tedarik ederiz 🤣
Roketatar ya da bazuka ister misin 🤣
Vinç gibi düşün beni her ağırlık kalkar 🤣
Ha sen mi taşıyacaksın o zaman beline kuvvet 🤣🤣
İkisini bağla ikisiyle gir🤣
Yazdım gönderiyorum 🤣😂
🚀🚛🚌🧨🏹👠💉⛏️💣🗡️⚔️🤣
Yok unutmadım onu sana bıraktım
Savaş boyası gibi düşün sür gitsin 🤣
Sevgili anlamında olmasa da çok hayat kurtardık hocam. 😃 Sevgili neydi sevgili kimdi? 🤣🤣🤣
İyi pazarlar hocam. Bugün kendimi tazı tut tavşan kaç gibi hissediyorum.. mitralyoz gibiyim. 😃
Sevgili mi o nedir yenir mi 😂🤣🤣🤣
Tavşan çok güzel kaçıyor hocam birkac kez canlı izledim
Çok canlı izledim hocam bende.
Sevmeyengili de olabilir. 🤣🤣🤣
Yalansoyleyengili, noterdamun kamburu yamukgil gibi 😂
Kambur yerine sefiller de olabilir. 😃
Olabilir hocam bence de 😂
🤣🤣🤣🤣
Garibanım kurtarırlar beni ama izin vermem ben onu kurtarırım
Helal
Kesinlikle girer, onu kurtarmadan çıkmazdım!
İşte bu 💪
2 kadın sevdim şimdiye kadar.
biri için en iyi dönemimizde bile o riski almaya değmezdi
diğeri için tereddüt etmezdim.
Belki her şey karşılıklı o beni kurtarırsa bende kurtarırım yok kurtarmazsa bırakırım hoğhan lar yer 😅😏
Girerdim.. Keyifli geceler..
Helal olsun
Yok ya bana sevgili mi yok uğraşamam
Aynen öyle sen aslansın patini sallasan ellisi gelir
Asıl soru ; buna değer mi?
Evet bu önemli bir soru
En azından bir denerdim
Helal
Seviyorsam evet
Helal
Giremem 🥺
Özel tim çağır 😂
Ben içeride olsam hele bir içeri girme dışarı çıkınca neler yaparım sana 😂🤣😂
Aması maması yok labirente girilecek 🤣😂
Kaç kişi giriyorsun sülaleyi toplayıp mı gelcen 🤣😂
Tek gel çift çıkalım 😂
Yok korkarim ben 😎
Sevgilin is dead 🤣😂
Girmem valla :D
Korktun mu 🤣
Korktum ahshsh
Çocuk elden gidiyeah 🤣
Hayir..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?