Merhabalar sevgilisi olanlar, olmayanlar olduramayanlar nasılsınız?🖐
14 şubatda sevgilinize hediyye aldınız ama o eliboş gelmiş o anki durumunuz ne olurdu?

Merhabalar sevgilisi olanlar, olmayanlar olduramayanlar nasılsınız?🖐
14 şubatda sevgilinize hediyye aldınız ama o eliboş gelmiş o anki durumunuz ne olurdu?

14 Şubat benim için önemli değil. Almışsam da içimden geldiği için almışımdır. Beklentiye girmem. Ama nedense doğum günümü aşırı önemsiyorum. Hatırlanmak istiyorum. Hediye alınsın istiyorum. Bi travmam falab var galiba
Ben hediye aldım diye sevgilimden neden karşılık bekliyim ben aldım oda alsın o zaman çıkar ilişkisi olmaz mı? Sevgimi paylaşın kafi benim le sevgi paylaşıldı a güzel hediye aldığımda hediye alsın diye beklemekle değil.
Doğru tektir yoları farklı olsanda ama yanlış çok tur yolu tek olsanda
Cevap
5Cevap
Sorun etmem.. sevgilimin sevgisi yeter bana
Seven erkek🤐
Bu benim başıma gelirse biraz bozulurum ama bir kadının başına gelirse bence o ilişkiyi bitirmelidir.
Sevdiğim adam gelmiş daha ne hediyesi bekliycem en büyük e o olurdu ama işte bil bakalım ne eksik😀
Üzülürdüm yani bir şey demezdim. "Kargo gelmedi, gecikti" vs vs gibi bahaneler bulursa da son dk ya bırakmis onemsememis hissiyatina kapilirdim
Canı olsun da henüz sevgilim yok ve olmayacak da 😂
Canı sağ olsun
Olsun ne olcak sanki. Başka zaman alır.
karşılık beklemem
Hiçbir şey
Almak zorunda değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar