Senden intikam almak isteyen cani testere kılıklı düşmanın ya da sevgilini seven takıntılı deli sevgilini kaçırsa ve bubi tuzağı kurmuş olduğu bir yere götürse ve tek gelmezsen kız/erkek ölür dese gitmeye cesaret eder miydin? Gidersen sende ölebilirsin. Tuzaklar ham yapabilir seni. Yer mi gitmeye? Cesaretin var mı sevdiceğini kurtarmaya?
Sevgilinizi bubi tuzaklı bir yere kaçırsalar onu kurtarmak için tek gel deseler gider misin?
Onları gebertirim gitmişken onları mahvetmek için daha uygun bir ortam olamaz her türlü sevdiğimin kahramanı olurum ve sevdiğim erkeği de alır evimize getiririm evelAllah 😏😏
giderim eniştemin tüfeğini alırım 😀 babam mesleğinden emekli olamasaydı onun da silahını alırdım 😂 kurtarırım ben yiğidimi beni kim kurtaracak orası muamma ama neyse kurtarayım da bana rahat rahat boynuz taksın başka karılarla fingirdesin netice de erkek işte 😌 şerefsizlik genelde hep haketmeyene yapılır 😂
İşte bu be bende giderim silahım zekam olurdu her halükarda bütün tuzakları alt eder üstünden geçeriz. Neyimiz eksik her şeyimiz fazla :d Çukur çukur çukur
Öleceğim de garanti gibi gerçekçi olmak gerekirse yani aslında gitsem de kurtarmam pek mümkün değil bubi tuzağı olan yerde başka şeyler de vardır Ama başka bir plan yapılır. Adresi öğreneyim ben oraya polisleri sızdırırım Ha buluruz yolunu Ama tek gitsem ölürüm muhtemelen hiç öyle tuzaklı bir yere falan da gitmedim malum... doğal olarak.