Düzenli olarak günaydın/iyi geceler mesajı atılmayan ilişki yürümüyor mu?

Selâmm 🧚🏻

“Geç günaydın yazdı n’pmalıyım” diye sorular okuyorum her gün. Bu rutin sizce bu kadar önemli mi? Gerçekten ilişkiye katkısı var mı?

Düzenli olarak günaydın/iyi geceler mesajı atılmayan ilişki yürümüyor mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık hak ettiği yerde! 😎
Düzenli olarak günaydın/iyi geceler mesajı atılmayan ilişki yürümüyor mu?
Cevapla