Sabah "Günaydın" mesajı atar, akşam arar. Sessiz ilişki sıkıntı mı?

Çok sessiz bi ilişkim var sabah günaydın mesajı yazıp sonra da sadece akşam telefonla arıyoruz sizce sıkıntı mı?
Sabah "Günaydın" mesajı atar, akşam arar. Sessiz ilişki sıkıntı mı?
Cevapla