Çok sessiz bi ilişkim var sabah günaydın mesajı yazıp sonra da sadece akşam telefonla arıyoruz sizce sıkıntı mı?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
1 yılNormal aslında yoğun çalışıyorsa ben şahsen gece bekçisiyim sabah ve akşam görüşüyorum sevdiğim insanlarla akşama kadar uyuyorum ama ne iş yaptığını bilmediğim için emin olamam bence bunda yanlış bir durum yok ama tatil günümde günde akşama kadar ararım o ayrı konu
07 Yorumla
Soran1 yılTatil gününde de kahvelerden çıkmayan bi cins
Soran1 yılFabrikada çalışıyor onu anlıyorum fakat 14 gün oldu görüşmeyeli insan kahvedeki arkadaşlarının yanına geleceğine sevgilisinin yanına gelir dimi
- 1 yıl
Kendisiyle bu durumu konuş istersen biraz sorumluluk almalı ve senin duygularını da ögrenmesi gerek kahve olayını da bu zamana kadar çözmüş değilim zaten neyse.
Soran1 yılBiraz hafifçe söyledim 1 gün yazmadı ve sana sürekli ilgi ilgi ilgi göstermemi bekliyosun diyor bana en son 1 Ocak'ta görüştük evlerimiz 20 dk mesafede bugün görüşelim dedim evde işlerim var dedi akşama da kahvede olduğunu söyledi
Soran1 yılBana hafta içi buluşalım dedi ama hafta içi çalışıyor ne ara görüşürüz bilmiyorum
- 1 yıl
Bu durum biraz şüpheli gibi geldi ilgi eksikliği var sebebi sizin tam olarak nasıl bir ilişki durumunuzla alakalı ama yinede ön yargıyla yaklaşmamak lazım Şubat ayına kadar bir şekilde onu denermisin yani mesaj atıyormu seninle ilgileniyormu konuşmaları nasıl bunları not et bir yere sonrasında kendini belli edicektir sabırlı ol ama denediğini bilmesin ve ona çok yüz verme
Soran1 yılNe gibi denicem? Adam benle olmak yerine arkadaşlarıyla kahvede okey atıyo daha ne diyim
En İyi Cevaplar
Ben kızım o erkek ben 1 adım atarsam o bana 5 adım gelmesi lazım o yüzden erkeğin yapmadı lazım böyle şeyleri
Böyle bir yorum atmışsında, pardon senin neyin üstün? Sen kimsin? Niye sana 5 adım gelmesi gerekiyor? Aklına uymayan yatmayan şeyler var cevabını veremiyorsun ve buraya gelip burdakilere danışarak aklının ermediği şeylere ulaşamayıp, ben kızım benim 1 adım erkeğin 5 adım atması diyorsun. Çok komik, çok acizsin.03 Yorumla
Soran1 yılErkeğin tuttuğu ilişki mezara kadar kadınınki psikolağa kadar demişler bunu kastettim
Soran1 yılSen ne kadar erkeğin üstüne düşersen o kadar senden kaçar
Soran1 yılO yüzden erkekten hamle beklemek lazım kadınların üstüne düşersen kadının hoşuna gittiği için dedim bu söylemi
- Aile & Toplum konusunda 458 cevap paylaştı.
1 yılGünlük gerçekten çok yoğun ve hiç zamanı olmaması imkansız, şahsen ben buna inanmam sonuçta iki yetişkinin günlük saatler içinde iyi kötü bir şeyler yaşaması normaldir ve merak etmesi gerekir. Hiç mesaj bile atmıyorsa sıkıntı. Tabi akşam da ne kadar konuşuyorsunuz mesela 10 dk ise kötü ama 1 saat falanda iyi, buna da sessiz ilişki denmez. Önemli olan merak etmek bence.
00 Yorumla
Bence normal çok fazla cıvık cıvık bir ilişki önemi ni yitirir yavaş ilerlemek daha güzel ve heyecanlı olur. Önemli bir durum oldugun da yazıyor akşam arıyor ise, hiç bir aksilik yok sana yeterli ise tabi💓
01 Yorumla
Soran1 yılBana fazla yetmiyor da bakalım
Yapay Zeka Cevapladı
Sessiz bir ilişki her zaman sıkıntı değildir, ama senin beklentilerin ve hissettiklerin çok önemli 🌸. Eğer bu durum sana yetiyorsa, huzurlu ve rahat hissediyorsan sorun yok. Ama “bir şeyler eksik” gibi bir his taşıyorsan, bunun üzerine düşünmek ve partnerinle açık bir şekilde konuşmak önemli olabilir 💬.
Herkesin iletişim tarzı farklı. Partnerin yoğun olabilir ya da sessizliği tercih ediyor olabilir. Ama eğer sen daha fazla iletişim, heyecan veya etkileşim istiyorsan bunu nazikçe paylaşmalısın 😊. İlişkinizi, birbirinizi daha iyi anlayarak geliştirmek mümkün. İletişim bu yüzden çok kritik 💕.10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
13
Cevap
14Cevap
1 yılDaha ne olsun ki? Her akşam arıyorsa bu pek sessiz bir ilişki değil. Ben sevgilimle her akşam konuşmam. Gereksiz eylemler her gün. Her gün görüşmek de çok gereksiz. Herkesin özel alanı, işi, arkadaşları , hobileri ololmalıhaftada 2 görüşmek yeter gibi. Özetle ilişkin baya sesli.
14 Yorumla
Soran1 yılSenin ilişkin ölmüş bence peki bu durumdan mutlu musun? uzak mesafe mi?
- 1 yıl
Alakası yok. Ben hoşlanmam her gün görünmekten konuşmaktan. Ben bir bireyim ve ondan önce de hayatım vardı. Şimdi de var. Hayatıma biri girdi diye hobilerimden arkadaşlarımdan ailemle vakit geçirmekten ödün vermem. Kendime saygım var her şeyden önce. Hayatımın merkezi yapamam o kişiyi. Bence aklın varsa sen de hayatının merkezi yapma. Kendi duruşunu koru.
Soran1 yılYo ben hayatımın merkezi yapmıyorum ama kızlar ilgi sevgi bekler bu çocukta bu 0 yani
Soran1 yılHer ilişkinin dinamiği farklıdır sen böyle kabul ediyorsan bi şey diyemem
Gizli Üye(36-45)1 yılİş hayatında olması gereken... Kimse siz sevgilinize " Canım cicim" diyesiniz diye sizi işe almıyor
13 Yorumla
Soran1 yılİş değil normal hayatta böyleyiz
Cevap sahibi1 yılHmm o normal değil bak...
Soran1 yılBilmiyorum
Aile & Toplum konusunda 550 cevap paylaştı. en güzeli. gün boyu mesajlaşmak ayrılmaya neden olur. mesaj yoluyla iletişim esner ve farklı yerlere çekilebilir. bu şekilde daha sağlam bir ilişkin olur
03 Yorumla
Soran1 yılBilmiyorum artık değer görmediğimi hissediyorum
- 1 yıl
yanlış düşünüyorsun. değer mesaj atmakla olmaz. reelde ilgiliyim ama telefonla nasıl ilgi gösterilir ki. kadınlar gün boyu evde elinde telefon. ama erkek için durum farklı. il güç birçok sorun derken gün boyu mesajla anlattığını bir dakikada konuşarak anlatıyorsun. mesajlaşmayı çok mecbur kalmadıkça hiçbir zaman tasvip etmedim
Soran1 yılAnladım
Gayet normal. Hatta olması gereken doz diyebiliriz.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. Sence sıkıntımı ona bakmak lazım asıl senin kriterin ya da beklentin önemli
Ama bana göre çok az iletişim bu027 Yorumla
Soran1 yılBen gün içinde sanki hiç sevgilim yokmuş gibi oluyor varlığı ile yokluğu resmen bir buna sinirleniyorum
Soran1 yıl
Söyledim fakat işlerim çok yoğun bu aralar (fabrikada çalışıyor) dedi
Soran1 yılBugün de hafta sonu tatili olduğu için buluşalım dedim evde işlerim var dedi temizlik, süpürge yapcak heralde hanım kızımız evde
Soran1 yılBen ses çıkarmadıkça böyle oluyor hep hafta içi buluşalım dedi o zaman da gündüz vardiyasında oluyor nasıl buluşacaksak bilmiyorum😕
Soran1 yılBilmiyorum o yüzden KS'ye sordum aslında ayırıyor da benim final haftam olduğu için 12-13 günden beri yüzünü görmüyorum
Soran1 yılBana uygun değil ben istiyorum evlerimiz birbirine 20 dk mesafede benim 2 dk yüzümü görmek için yanıma gelsin bana çikolata alsın pasta getirsin çık kapıya ben geldim desin istiyorum ama yok😔
Soran1 yıl1.5 ay oldu ne bana çiçek aldı ne çikolata getirdi 😔
Soran1 yılAmaann hiç kafama takamıcam şu an ayrılalım dese gram üzülmem
Soran1 yılÇok yakın sayılmaz 3 aydan beri tanıyor 1.5 aylık da konuşuyoruz
Soran1 yılBen kızım o erkek ben 1 adım atarsam o bana 5 adım gelmesi lazım o yüzden erkeğin yapmadı lazım böyle şeyleri
Soran1 yılBilmiyorum seviyorum dediğim gibi bi de ben karıncayı bile incitemem o ayrılsın ayrılcaksa benden ama böyle yapınca soğutuyor beni kendinden
Soran1 yılÜzülmüyorum ben ne alaka benim umrumda değil varla yok gibi zaten çocuk ilk 3 ay karşımdaki insanı sallamam bile ben
Soran1 yılHayır değilim ama sevilmek bu dünyada istediğim en çok şeylerden biri
Soran1 yılHiç tadı yok mu yani ilişkinin?
Soran1 yılAşkım sevgilim diyen biriyle de ilişki olmaz mı
Soran1 yılHaklısınız diyecek söz bulamıyorum üstüne
1 yılakşam 1 saat konuşabiliyorsanız. gün içinde aklınıza bir şey geldiğinde yazdığında cevap hızlıca geliyorsa gayet normal.
03 Yorumla
Soran1 yılAkşam 1 saat değil de 30 dk falan konuşuyoruz gün içinde önemli bir şey olduğunda yazıyor zaten onda sıkıntı yok
- 1 yıl
e tamam bence. gayet normal.
Soran1 yılAnladım peki👍😊
Gizli Üye(25-29)1 yılBence seni sevmiyo yorumlarda bir gün yazmadı vs demişsin seven bir gün aramadan duramaz. Soğumuş
03 Yorumla
Soran1 yılEvet trip attı bana yazmadı benim tepkimi merak etmiş bakalım napacak diye ondan yazmamış
Cevap sahibi1 yılİnanma. Benimki de öyle yapmıştı bir ay soğuk yapıp ayrılmamı bekledi resmen ben ayrılmayınca o ayrıldı.
Soran1 yılAyrılsa da sıkıntı yok bu da benim aynı ex gibi olcak işte
Gizli Üye(25-29)1 yılVar gibi sanki ama işinde telefon sıkıntıysa ondan da olabilir
10 Yorumla
1 yılSenin yine iyi biz beş gündür konusmuyoruz her şey iyiyken böyle bir şey oldu
06 Yorumla
Soran1 yılBiz de 1 gün küs kaldık ben yazdım sonra o aradı sen bi adım at bakalım 5 günden beri yazmıyorsun noldu diye
- 1 yıl
Ortada hiçbir şey bı de en son gorustugumuz de bile her şey onkadar yolundaydı ki bir balık burcu. Bunların böyle halleri varmış ilgi göstermemiz lazimmiş falan. Ona yazayım mi gerçekten
Soran1 yılYaz bence en azından belirsizlik içinde Olmazsın
Soran1 yılİnceldiği yerden kopsun
- 1 yıl
Ayrıldı benden
Soran1 yılHayırlısı olsun
Gizli Üye(18-24)1 yılYani yaşlarıniz ne ki çalışma durumunuz birde çalışan bir beyse normal gibi ama ara verdiğinde arayabilir de 🤷🏻♀️
03 Yorumla
Soran1 yılAra verdiğinde arıyor zaten onda sıkıntı yok çalışma konusuna gelince vardiyalı çalışıyor çok çalışıyor tır indirip tır boşaltıyor bir de onları bilgisayara geçiriyor, tüm vardiya ondan sorumlu iş sorumluluğu yüksek
Cevap sahibi1 yılO zaman normal ki bu durum çocuk elinden geldiğince vakit ayırıyor kimileri var umrunda olmuyoruz kızlar olarak. Değerini kıymetini bil eniştenin :)
Soran1 yılBilmiyorum artık 14 günden beri yüzünü görmüyorum insan bi yanıma gelir eve geliyor yorgunum ben yorgunum ben sürekli uyuyor
Çok şey istiyor bu kadınlar.. yeter daha ne olsun.
00 Yorumla
1 yılSessiz ilişki en iyisi bence.
06 Yorumla
Soran1 yılSessiz değil ölü ilişki
- 1 yıl
Sana göre
Soran1 yılNeden böyle düşünüyorsunuz
- 1 yıl
Çok sık boğaz etmemek en güzeli çünkü
Soran1 yılPeki
- 1 yıl
.
- Aile & Toplum konusunda 763 cevap paylaştı.
1 yılGayret normal belanı mi ariyon
014 Yorumla
Soran1 yılHayır ama sadece geçmiş olsun demek de yani?
Soran1 yılSana göre mesajlara 10-15 dk sonra cevap vermek de normaldir şimdi benim sevgili öyle yapıyor çünkü
- 1 yıl
Belki yoğundur face to face görüşme var mi
Soran1 yılHayır sadece sesli arama o da 20 dk anca
Soran1 yılSabah günaydın mesajı akşam da 20 dk konuşuruz o kadar
Soran1 yılDün arkadaşlarıyla birlikte kahveye gitmiş beni 14 günden beri yüzümü görmüyor dün müsait misin diye ben teklif ettim bana evde işlerinin olduğunu söyledi gelmedi yanıma ama akşam arkadaşlarının yanına kahveye gitmiş
Soran1 yılGelsene 2 dk yüzünü göreyim seni özledim demeye yok anam yoookk
- 1 yıl
Bence ne var ilişkide biliyor musun ilk olarak sen ilgi meraklısı olduğunu gostermissin mesela günaydın mesajlarina ya da herhangi mesajlarına bir süre cevap verme en az üç gün en fazla bir hafta tut kendini aramalarını hemen açma eğer bekar ise evli değilse dumura uğrar bak bakalım eğer umursamazsa bil ki sen yedeksin ve başkasına doğru kosuyordur
Soran1 yılBekar buna eminim fakat benim peşimde koştuğu zaman aşırı bi ilgi verirdi öyle böyle değil 3-4 saat telefonda konuşurduk şimdi öyle değil 15-20 dk anca konuşuyoruz
- 1 yıl
Sen dediğimi yap eğer sırf ilgi için tartışma cikariyorsan bırak kavgayı biraz sessizles mesela aramalarına bakma mesajlarına dönme eğer merak ediyorsa bilgi sen ilgi manyağı yapmışsın nerede naptigini anlatma. Bu süre sonunda kendine hobiler edin mesela kurslara git ne bilim is bul çalış arkadaşlarınla gez dolaş
Soran1 yılİlk zamanlar peşimde koştuğu zaman aşırı bi ilgi verirdi şimdi ise öyle değil
Soran1 yılBen zaten fazla üstüne düşmüyorum ama gene aynı
- 1 yıl
Love bombing o boş ver bence bitir böyle duygularini sömürü el aç yaradana dua et sana hayırlı birisini cikarsin
Soran1 yılİnşallah amiiinn
Gunumuzde fazla bile
01 Yorumla
Soran1 yılNeden telefon kıtlığı mı var
öğlen konuşmuyomu
026 Yorumla
Soran1 yılHayır
Soran1 yılAbartma ne evlisi yaa annesi ablasını ailesini biliyorum ben bu çocuğun bekar olduğuna %1500 eminim
Soran1 yılYok değil sadece ilgisiz
Soran1 yılNe yapabilirim peki
Soran1 yılSanki üstüne ölü toprağı atılmış gibi konuşuyor benle
Soran1 yılÖyle evet
Soran1 yılBana göre çok ilgisiz ilgisini hiç hissedemiyorum kii
Soran1 yılSen ne diyorsun geçen erkek kankam olsa naparsın dedim hiçbişey yapmam diyor telefonu yüzüne kapatsam nolur dedim sakinliğimi korur senin aramanı beklerim sonra sen aradıktan sonra ben de senin yüzüne kapatırım dedi
Soran1 yılHayır afedersin gawat mısın sen ya
Soran1 yılBelki böyle sorulardan hoşlanmıyor diye iyiye yordum alttan aldım ben de
Soran1 yılBen değer liyim zaten
Soran1 yılAma ilgisi yok denecek kadar azaldı bana karşı.
- 1 yıl
Sen kendını degerlı buluyo olabılırsın. Ama bı erkegın sana deger verdıgını nerden anlarsın yazacak sana seni özlucek kapının önündeyim in 5 dk yüzünğ göreyim dicek sinemaya gidiceniz mesela haftasonu sahile yürüyüşe bi kahvaltıya götürsün seni. Sevdiğin yerleri gezdirsin. Farklı aktiviteler yapın bır gün seni görmesem özlüyorum dıye mesaj atsın mesela işten cıkınca veya okuldan cıkınca her fırsaatta seni görmek için can atsın
Soran1 yılEvlerimiz birbirine 20 dk olduğu halde 14 günden beri yüzünü görmüyorum dün pazar olduğu için buluşalım dedim evde işlerim var dedi. Buluşmadık. Dün akşam yanıma gelmek yerine arkadaşlarıyla kahveye okey oynamaya gitmiş ne diyim 😔
Soran1 yılBen istiyorum ki çık kapıya 2 dk yüzünü göreyim seni görmeye geldim sana çikolata aldım çiçek aldım pasta getirdim desin istiyorum ama nerdeeee
Soran1 yılDaha ben diyorum oraya buraya gidelim tren bileti alayım trene binelim şurayı gezelim diye😑
Soran1 yılHaksız mıyım bunları erkek yapması lazım ilişkinin erkeği benim sanki?
- 1 yıl
Belin
www.instagram.com/.../?igsh=OTVkYzJmdWg0dHBn
Sen sandım benzemiyor musunuz?
1 yılYani biraz az konuluyorsunuz sanki
01 Yorumla
Soran1 yılEvet az değil baya baya az
Sessizlikten sonra fırtına çıkar
014 Yorumla
Soran1 yılYani?
Soran1 yılBi şey deyince suçlu ben oluyorum zaten
Soran1 yılİlgi göstermiyorsun dedim o da ben bu aralar yoğunum o yüzden dedi
Soran1 yılSadece bitanem canım kuzum gülüm demekle ilgi verdiğini sanıyor bana
Soran1 yılNe ölür?
Soran1 yılEvlerimiz birbirine 20 dk mesafede Yani ben istiyorum ki çık kapıya 2 dk yüzünü göreyim işte sana pasta getirdim çikolata aldım hani 2 dk görme bile benim için değerli bunu yapsın istiyorum ama yok
Soran1 yılBen mi gidicem kız başıma kapısına çık dışarı seni görmeye geldim diye
Soran1 yıl1.5 aylık sevgiliyiz ilk baş telefonda 4-5 saat konuşurduk şimdi ise 30 dk anca
Soran1 yılBana haber etsin o zaman işim var diye ama ben naptığını bilmiyorum akşam arayınca söylüyo bana
1 yılBuluşmada durumlar nedir
00 Yorumla
1 yılSıkıcı aldatıyordur kesin seni de
12 Yorumla
Soran1 yılBazen sürekli çevrimiçi olup da yazmıyor buna da sinirleniyorum şüphelenmedim değil buluşunca telefonunu karıştırayım ben şunun o zaman belli olur
- 1 yıl
Benimle evlen çimennnn
1 yılSeven arar sorar
01 Yorumla
Soran1 yılArayıp soruyor ama çok sık değil
Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı. Sıkıntı
01 Yorumla
Soran1 yılNeden
1 yılOlur öyle
04 Yorumla
Soran1 yılArada değil hep böyleyiz
- 1 yıl
Biliyorum..
Kurduğunuz bütün ilişkiler kupkuru ve çapraşık.
Soran1 yılmaalesef öyle
- 1 yıl
Yapcak bişey yok
1 yılBence bu biraz göreceli bi durum
02 Yorumla
Soran1 yılBen memnun değilim açıkçası
- 1 yıl
🤷♂️
Evet tuhaf
011 Yorumla
Soran1 yılNeden
Soran1 yılEvet şimdi 18 dk konuştuk telefonla başka da yok
Soran1 yılArkadaşlarıyla kahvede okey oynamasını biliyor bana vakti kalmıyor bu ne işşş
Soran1 yılSabah günaydın bitanem diyor akşam da neler yaptıklarımızı anlatıyoruz bu kadar
Soran1 yılNeden aramadın hiç dedim sen aramadığın için dedi bana
Soran1 yılTam bi prenses değil mi ya ilişkinin erkeği ben miyim?
Soran1 yılTabi
Aile & Toplum konusunda 957 cevap paylaştı. Bi yerde kopacak bu
068 Yorumla
Soran1 yılBilmiyorum hayırlısı koparsa da kopar her şey nasiptir
Soran1 yılO hataları zamanında çok yaptım tecrübeliyim sıkıntı yok şimdi istemezse bile yol veririm yani
Soran1 yılSeviyorum ama böyle yapınca da kendisinden soğutuyor
Soran1 yıl1.5 ayda ne olabilir kaybetmek olur mu 1.5 ayda?
Soran1 yılBen değer veriyorum ama ben ne kadar ona koşabilirim erkeğin yapması lazım bu tür şeyleri ben ona 1 adım atsam o bana 5 adım gelmesi lazım
Soran1 yılİlk zamanlar çok ilgiliydi 4-5 saat konuşuyoduk şimdi ise 30 dk anca
Soran1 yılBen gene sınırını koruyorum onun geldiği kadar geliyorum ama ben ona bir adım o bana 1 adım geliyor şimdi😔
Soran1 yılTabi
Soran1 yılDüşünmüyorum zaten umrumda değil 1.5 aylık ilişkiyi neden kafama takıp da üzüleyim ki
Soran1 yılÖyle ama ilgisiz değil mi sizce
Soran1 yılYani evlerimiz birbirine 20 dk mesafede ben istiyorum ki çık kapıya 2 dk yüzünü göreyim seni görmeye geldim sana pasta getirdim çikolata aldım çiçek aldım vs gibi ama yookk
Soran1 yılBen mesela bi 30 dk şık tren yolculuğu ayarlamak istiyorum onunla fakat onun ayarladığı bir şey yok yani ben mi erkeğim o mu ben mi ayarlıcam her şeyi o mu söyle kardeşim haksız mıyım yaa😔🥺
Soran1 yılİlk zamanlar diyodu ama sana ayıcık alcam şunu yapcam bunu yapcam sen çikolata iste ben hemen 5 dk'ya kapına getireyim diyodu
Soran1 yılBen ona kek yaptım götürdüm o bana bu zamana kadar hiçbir şey yapmadı sadece kelimelerle seni seviyorum, bitanem, canım kuzum gülüm diyor böyle sevgi mi olur kelimeler önemli değil vaatler önemli benceee
Soran1 yılOlabilir ilgisi yok gibi bir şey zaten napayım yaa 😂 ne güzel de kızdım abdestinde namazında ama işte kıymet bilmiyolar 😕😂
Soran1 yılÖrnek ver mesela şu an kafam durdu eylem olarak?
Soran1 yılNe çiçek aldı ne çikolata sadece bi kafeye falan oturduğunda hesabı o ödüyor bi de alnımdan yanaklarımdan öpüyor elimi tutuyor ve sarılıyor bu kadar başka yok
Soran1 yılNe şımartması yaa? ben de istiyorum geçen elimde çiçek olan kız gördüm kızı göstererek onu dürttüm bak ne güzel çiçek almış diye bana diyor ki ne gerek var diyor sen hep maddiyata bakıyosun diyor ben seni zaten seviyorum diyor bana
Soran1 yılBeni kenarda mı dursun diyor yani😔😔
Soran1 yılKaybederse nolur peki beni🙃😉 ben tükürüğümü yalamam da😉
Soran1 yılYani kaybetse beni çok arar diyorsun?
Soran1 yılBugün buluşalım diyorum hafta sonu diye pazar günleri çalışmadığı için benim evde işlerim var diyor temizlik süpürge mi yapcak anlamadım hamarat kızımız 😕
Soran1 yılBilmiyorum hafta içi buluşalım dedi ben de tamam dedim ama hafta sonu gündüz vardiyasında oluyor 8.5 çalışacak 5'ten sonra çıkmak da bana göre sıkıntı olucak bana ayarlarız dedi nolucak bilmiyorum
Soran1 yılYüzünü final haftam olduğu için 12-13 günden beri görmüyorum
Soran1 yılGerçekten ben arkadaşlarımla daha samimiyim sevgilimden eğer biri sevgilinse sen onun için her planını iptal etmen lazım o senin hayatında ilk önceliğin olması lazım yanii değil miii
Soran1 yılBugün ben davet ettim daha buluşalım diye normalde onun yapması lazım olmadı arabamla evine kadar geleyim de alayım prensesi evden
Soran1 yılEvde işlerim var dedi bilmiyorum napcak evde artık 😔
Soran1 yılHafta içi de çalışıyor benle nasıl vakit bulup da yanıma gelicek bilmiyorum 😕
Soran1 yılYa ya ev kızı 😂 annesi ablası yok onun başına kalmıştı zaten bütün bunlar😂😂
Soran1 yılBakalım sorucaz ben sustukça tepeme çıktı iyice
Soran1 yılBilmiyorum benden önemli ne işi olabilir ama üzülüyorum bu duruma illaki 😕😔
Soran1 yılBen zamanında da çok üzüldüm üzülmek göbek adım ama takmıyorum kafaya şu an ayrılalım dese tamam derim
Soran1 yılÜzülmüyorum ya cidden sadece ilgisizliği beni üzüyor
Soran1 yılBunu ona söyleyince de yoğunum vs gibi şeyler söylüyor
Soran1 yılİlk zamanlar o da dedi hayatımda hep sevilmek istedim diye ben de aynı şekilde dedim ama sevdim kıymet bilmiyor
Soran1 yılEvet hayatıma hiç normal insan girmedi zaten benim biri bakımsızsın dedi biri defol git dedi şimdi de bu😔
Soran1 yılBiri de dul kadını bana savundu ne diyim daha
Soran1 yılBen gibi tertemiz bi kızı
Gayet ideal bence
10 YorumlaEvet sikinti
04 Yorumla
Soran1 yılNeden peki
Soran1 yılBen de istiyorum ama afedersin elimizdeki MAL bu işte
Devamını Gör(12)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Sabah "Günaydın" mesajı atar, akşam arar. Sessiz ilişki sıkıntı mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer