Kaynanam en çok benim eşime düşkün. Benim eşim de annesine öyle. Arada kaldım ne yapmam lazım?

Esim orta yolu bulmaya calisiyor farkindayim fakat annesi esime uyguladigi baskiyi diger ogullarina uygulamiyor. Maddi manevi olsun. Hep benim esimden bekliyor. Ne yapmam lazim? Esim icinde uzuluyorum biri karisi digeri annesi ikisinden vazgecemiyor ama neden agzini acip konusamiyor onu anlamiyorum?
Kaynanam en çok benim eşime düşkün. Benim eşim de annesine öyle. Arada kaldım ne yapmam lazım?
Cevapla