30 yaşıma yaklaştım hiçbir kıza açılmadım kızlarda bana açılmadı dolayısıyla hiç sevgilim olmadı bu normal mi?

Beğendiğim hoşlandığım elbet oldu ama hiçbirine söylemedim
Güncellemeler
+1 yıl
Evlenmek istiyorum artık
30 yaşıma yaklaştım hiçbir kıza açılmadım kızlarda bana açılmadı dolayısıyla hiç sevgilim olmadı bu normal mi?
Cevapla