20 yaşına yaklaştım. Ciddi anlamda hoşlandığım hiçbir kız olmadı. Normal mi?

Eşcinsel yönelimim yok. Karakteriyle, fiziksel özellikleriyle, zekasıyla, bir insandan tam olarak etkilenmedim. İşte bu kızla güzel vakit geçiririm, kasmadan rahatça konuşurum diyemiyorum. Zor birisiyim bunun da etkisi var tabii.

20 yaşına yaklaştım. Ciddi anlamda hoşlandığım hiçbir kız olmadı. Normal mi?
Cevapla