Ben 20 yaşımda bir kızım hiç çıkma teklifi almadım hiçbir erkek bana aşık olmadı?

Bu yaşıma kadar hiçbir erkek benimle ilgilenmedi. Bu duruma çok üzülüyorum. Kuzenlerim bana “Seni hak etmedikleri için Allah onları senden uzaklaştırıyor neden üzülüyorsun” diyorlar acaba bu doğru mu yoksa ben üzülmeyeyim diye mi böyle diyorlar? Allah beni kötü insanlardan beni hak etmeyenlerden koruyor diye mi böyle oluyor?
Ben 20 yaşımda bir kızım hiç çıkma teklifi almadım hiçbir erkek bana aşık olmadı?
Cevapla