Ben 20yaşımda bir kızım ve bu zamana kadar hiçbir erkek bana aşık olmadı hiç çıkma teklifi almadım bu durumu nasıl kabullenebilim?

Ben 20 yaşımda bir kızım bu yaşıma kadar tek bir tane erkek bile benimle ilgilenmedi. Benim sevdiğim biri oldu ama o başkasını seviyormuş beni sevmedi. Ama hiçbir zaman da sevilmeyeceğim. Bu duruma çok üzülüyorum nasıl kabul edebilirim bana fikir verir misiniz lütfen çok ihtiyacım var fikir verilmesine.
Ben 20yaşımda bir kızım ve bu zamana kadar hiçbir erkek bana aşık olmadı hiç çıkma teklifi almadım bu durumu nasıl kabullenebilim?
Cevapla