Erkek arkadaşım bana aşık olmadığını söylüyor ama benden hoşlanıyor. Bu nasıl bir şey?

Geçen yıl Aralık ayında ilk kez konuşmaya başladık. Nisan ayına kadar iletişim devam etti, çünkü böyle şeyler söylediği için kırıldım, bu yüzden ona konuşmayı bırakmasını söylemeye karar verdim. Ama şimdi Ekim ayında yeniden başladık (aynı yerde çalışıyoruz). Birlikte iyi hissediyoruz olduğumuzda iletişimi birdenbire bitirmenin aptalca olduğunu söyledi. Ben de bir insan aşık olup olmadığını hemen anlar dedim. Ve bana insanların aşık olduğu yaşı aştığını (24 yaşında🤦🏼‍♀️😂) ve aşkın bambaşka bir kavram olduğunu, var olup olmadığı bilinmediğini söyledi. Ve senden hoşlanmasaydım burada seninle oturmayacağımı ve hiç iletişim kurmayacağımı söyledi. Samimiyeti için teşekkürler elbette, en azından yalan söylemediği için. Ama doğru şeyi yapıp yapmadığımı bilmiyorum, ona ikinci bir şans vermemde doğru mu yapıyorum. 22 yaşındayım insanları pek anlamıyorum. Bu yüzden korkuyorum ve bu yüzden her seferinde konuşmayı kesmek istiyorum. Sorry for my Turkish

Erkek arkadaşım bana aşık olmadığını söylüyor ama benden hoşlanıyor. Bu nasıl bir şey?
Cevapla