İlişkimiz daha yeni 1-2 ay oluyor beni sevdiğini değer verdiğini fakat bana aşık olmadığını söyledi tabii ki olmayabilir ama bu durum beni gerçekten üzdü ne cevap verebilirim ki oysa ki ben ona aşıktım
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılBazen duygular duygusal ilişkilerde karşılık bulmayabilir. Siz ona aşıksıniz diye O da size aşık olacak diye bir doğru yok bir klişe yok. Aşk yaşanan duyguların şiddet seviyesini aşırı yükselten bir kavram. Ve özellikle evlendikten sonra ömrü olan bir kavram yani mutlaka bir gün bitecek 6 ay 8 ay 10 ay bir sene. Mutlaka aşk duygusu bitecek ve yerini sevgiye bırakacak. Sizi ayakta tutan sevgi ve saygı olacak. Sevgi de zamanla deforme olabiliyor ama biraz sevgi.. devam eden saygıyla birlikte ilişkiler ayakta kalmayı başarabiliyor. Zaten evlilikten sonra ömrü kısıtlı olan bir duygunun etrafında dönmeye devam etmeyin derim aşık olmayabilir ama kaliteli bir şekilde sizi sevebilecek ve ilişkinizi ayakta tutulabilecek seviyede size karşı yoğun duyguları olabilir. Bu da ilişkinizi sekteye uğratmadan devam edebilecek seviye için yeterli olabilir. Aşık olmayabilir ama en azından sizi sevip sevmediğini anlayabilirsiniz. Varlığınıza değer verip vermediğini anlayabilirsiniz. Sizi özlüyorsa.. gönderdiğiniz mesajlara kıymet veriyorsa. Çok geçmeden görerek cevap verme konusunda hassassa.. size ulaşamadığı zaman merak ediyorsa.. sizin buluşma taleplerinizden ziyade ilk buluşma talepleri reel'de görüşme isteği genelde ilk olarak ondan geliyorsa. Size göre ideal bir eş ve gelecekte dünyaya gelmesini Arzu ettiğiniz çocuklarınız için ideal bir baba aday ise durmak yok. Yola devam.
05 Yorumla- +1 yıl
Bu tip insanlar nadir ve böyle hassasiyeti yüksek biri karşındaki insanın bir bayan olduğunu düşünerek sana aşık değilim yerine şu an aşık değilim ama yarın ikimiz için ne gösterir bilemem gibi daha yumuşak ve kırmayacak bir girizgah yapabilirdi!
- +1 yıl
Elbette daha yapıcı ve yumuşak bir tavırla size yaklasabilrdi. Ama konuyla ilgili..(size aşık olması) beklentiniz bu kadar yüksek iken.. seneler geçtiği halde size aşık olamamış olma durumu ile yine karşılaşırsanız.. onda size karşı aşk duyguları halen oluşmamış olursa.. neler hissedersiniz. Bunun da hesapları ilişkinizin geleceğinde zarar görmeyeceğiniz seviyede yapmanızı isterim.
- +1 yıl
Pardon. Soruyu soran siz degilsiniz sanirim. Özür dilerim. Soran arkadaşa atfen yazmış olayım. Sizinde yorumunuza karşılık elbette.
- +1 yıl
Yok ben değilim soruyu soran rica ederim
En İyi Cevaplar
+1 yılİlişkiniz başlamış ama aşık değil, nasıl sevgili oldunuz anlamadım açıkçası. Sadece seni seviyorum ama aşık değilim diyorsa ve bunu dürüstçe söylemiş yani bir umut var demektir ilişkiniz için. Size aşık olmasını sağlayın sonuç olarak aşk ve sevmek çok farklı duygular bunu ancak zaman gösterir.
00 Yorumla
+1 yılSevgilim aynısını bana demişti. 1 yıl olduktan sonra bana aşık olduğunu söyledi. 2. yılımızds ise beni aldattı. Asla sana aşık olmayan biriyle ilişkini devam ettirme. Flört aşamasında gez toz buluş eğlen ama sana aşık değilse sevgili olma. Aşkı olmayanın sadakati de olmaz.
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 531 cevap paylaştı.
+1 yılSağlıklı bir ilişki olacağını sanmıyorum pekte devam edecek gibi de değil sen ayrılmazsan da illa kendisi sana ilgim olmadığını ve bu ilişkiyi yürütemeyeceğini söyleyerek ayrılacaktır o bunu söylemeden senin ona bana ilgisi olmayan biri ile devam edemeyeceğini söylemen gerek yoksa üzülen taraf sen olacaksın
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
81
Cevap
74Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılAyrılmak için çok büyük bir sebep aslında aldatmadan bile daha soğuk aşık değil demiş yani senden vazgeçmesi birisine aşık olup gitmesi an meselesi her şeyden önce aşık değil senden bir beklentisi yok sana karşı bir tutkusu yok zaman geçiriyor sadece
20 Yorumla
u +1 yılinsan birbirini tanıdıkça aşık olur zaten. 1-2 aylık bir süreden bahsediyorsun, seviyormuş. Birbirinize zaman verin.. zorla aşk olmaz.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılAyrılıyorum diyebilirsin
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı. 1,2 ayda kimse kimseye aşık olmaz sevmez bile hatta. Aşık olduğunu sanıyorsun sadece
Hoşlantının ilk aşamalarda yüksek oranda olması ve ona karşı duyduğun yoğun merak aşık olduğunu düşünmene sebep oluyor
Aşk o kadar hızlı olacak basit bir şey değil
Pat diye ayrılsanız zaten bir yaşanmışlıkta yok der 1,2 aya kafandan atarsın örneğin
Şimdi onsuz yaşayamam, asla unutamam diye düşünüyorsundur ama öyle olmuyor o işler
Yani şimdi onunda böyle demesine çok takılma derim ilişkiyi akışına bırak gitsin zamanla tanıdıkça duygular ortaya çıkar veya olmaz biter
1 gün önce aşkından ölüyorum, sensiz yaşayamam deyip 1 gün sonra sevmiyorum diyen insanlar gördüm
Sözleri boş ver davranışlara bak sen, sana olan sevgisini, ilgisini hissetirmesi önemli dilden çıkanlar boşuna önemli olan davranışlarda hissetmek10 YorumlaBir cevap vermene gerek yok. Zamanla sevgisi aşka değil de alışkanlığa döner sende aşk sanırsın belki. Belki de o öyle sanır. Önemli olan ikiniz iyi vakit geçiriyor musunuz anlaşıyor musunuz ona bak. Eğer uyum yerindeyse devam edebilirsin. Ama illaki aşık olmali diyorsan üzülebilirsin.
10 YorumlaBence bu kişiyle iletişimi kesmelisin. Sebebi ise gayet basit. Bu şahsiyet kadın ruhundan anlamıyor. Bir erkek, bir kadına aşık değilse bile bunu direkt olarak yüzüne söylememeli. Çünkü kadınlar bunu gurur meselesi hâline getirebiliyor. Ayrıca empatik biri olsa aynı şey bana yapılsa benim de hoşuma gitmezdi diyerek bunu size söylemezdi. Bunun adı dürüstlük kardeşim diyecekler görüşümden uzak dursun lütfen. Bunun tek bir adı var: Patavatsızlık ve narsistlik..
30 YorumlaBence açıkça bunu söylüyor olması çok güzel. Günümüz de çok var “sana çok aşık oldum ben” diyip, en ufak sorun da kaçıp giden. Hem aşk zamanla olur, daha çok kısa konuşuyorsunuz. Bunun için sakın tartışma falan çıkarma, triplere girme. Hatta bu konuyu mümkünse hiç açma. Ama kendini de ağırdan al, ona aşık olduğunu anlamasın söylemediysen. Yoksa üzülürsün. Söylediysen de onsuz yapabileceğini de bilsin. O seni tanıdıkça, karakterin hoşuna gittikçe aşık olma ihtimali de olabilir. Sadece zaman 🫶🏻
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 704 cevap paylaştı. yapılacak bir sey yok bir iliskinin yürümesi ask sart değildir, sevgi veya hoslanmayla da yürür ki onu bırak evlilikte bile eşin asık olmayabilir sana. ayrıca cogu erkek iliskide veya evlilikte askı aramaz onu soyliyim, biz kadınlar arıyoruz bu yüzden mutsuz oluyoruz bence. cunku bir iliskiyi ask değil sevgi, saygı, uyum ve hoslanma rahatlıkla yurutebilir
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 303 cevap paylaştı.
+1 yılBiraz hince olacak ama ona aynen şöyle yaa bunu senden duyduğuma çok sevindim içim çok rahatladı bende seninle yapamayacağımı bir süre önce anladım ve nasıl bir bahaneye sığınıp ayrılmak istediğimi söyleceğimi düşünüp vicdan azabı çekiyordum beni bu yükten kurtardığın için çok teşekkür ederim de geç
10 Yorumla Bir kere eski erkek arkadaşıma henüz sevgiliyken onu çok özlediğimi söylemiştim oda bana ben de seni özledim ama ben aslında hiç kimseyi ozlemem demişti. Bunlar cidden aynı boş kafanın kurduğu cümle. Ben sanki senin bana o olmayan aşkindan bı şey bulabiliyorum sanki. Kırıcı konuşmalar bunlar. Ona bakarsan seninde hayatında 1 -2 ay önce o yokmuş çok da önemli bir zaman kaybı yaşamadan ayrıl derim
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 972 cevap paylaştı.
+1 yılSevmesi değer vermesi zaten güvenli huzurlu bir ilişkinin temelidir. Aşk yıkıcı olabiliyor. Zamanla daha da bağlanacaksınız. 1-2 ay kısa bir süre. Şu an saygı sevgi sadakat varsa devam etmeni öneririm
10 Yorumla
+1 yılya şimdi sevme işleri davranışa bakar söze değil. unutamadığı veya hoşlandığı birisi vardır ya da senden memnun değildir. belkide senin içinde en iyisi bu olucaktır. ikinizde tam birbirinize uyanları bulucaksınız? kim bilir. anlaşarak ayrılın bence
00 Yorumla
+1 yılNe güzel işte sevinsene , derdin nedir?
Dürüst olmuş çocuk ‘ aşık gibi ‘ mi davransa daha mı iyi olurdu?
Hem erkekler kadınlar bi kolay bir şekilde ‘ duygu ‘ oluşturabilen canlılar değiller..
Zamana bırak.00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı. Maalesef şimdi daha çok aşık hissedeceksin, duygularına engel olamayacaksın. Ve muhtemelen sen onun üzerine gittikçe, kendini ispat çabasına girdikçe senden yavaş yavaş soğuyacak.
10 YorumlaÜzüldüğünü belli etme, "tabi ki normal olarak" :) diye cevap ver. Sonuna da mutlaka gülücük veya kahkaha emojisi at yani gayet halinden memnun bir hava ver.
00 YorumlaSaygı yitirilmeden yol yakınken ayrılmanı öneririm. 1 yıl geçirdikten sonra kalkıp halâ aşık değilim demeyeceği ne malum. Daha şimdiden aşık değilim muhabbetlerine girmiş 😒 Ayrıca zaten sağlıklı bir ilişkide iki taraf ta birbirine kör kütük aşık olmak zorunda değildir bence. Önemli olan sevgi saygı ve sadakatin beraberliği ve uyumudur.
10 Yorumla
+1 yılsenin ne istediğin önemli. ben aşıksam bırakmam. sevgimi içimde yaşarım onu karşılıksız severim. seni incitiyorsa o başka. o zaman zaten ilişkide sorun vardır. bence sözlere çok takılmamak lazım. yanındayken sana nasıl bakıyor sana nasıl sarılıyor bunlar önemli. aşk kendini zaten belli eder.
00 Yorumla
+1 yılseni üzdümü? demekki piskoloklar doğru diyorlarmış yani aslında insanlar gerçeyi deyilde duymak istediklerini duymak isterler yani o sana karşı dürüst davranmış ve açıkça söylemiş
00 Yorumla
+1 yılHemen aşık oldum derse bir erkek zaten git uzaklaş erkek milleti ego yapar ben aşık olmam der ki kısa bir süre aşık olsa bile anlamamış olabilir sen direkt ben de aşık olmadım zaten bu kısa sürede aşık olmamız saçma olurdu aşk zaman ister de Not aşık olsan bile erkek arkadaşına söyleme çünkü onların saçma sapan bir egoları oluyor sonra seni cepte görüp değer vermeyebilir.
00 Yorumla
+1 yılErkekler çok nadir ilk görüşte aşık olurlar. Bence sevgilin güzel bir davranış sergilemiş sana yalan söylememiş. Zaman ver bir şeyler paylaştıkça yavaş yavaş aşık olur.
00 Yorumla
+1 yılAşık olmak gelip geçici önemli olan sevmesi , sevgi daha zor biter. Zamanla birbirinize olan duygularınız samimiyse daha da depreşir hisleriniz.
00 Yorumla
+1 yılBas tekmeyi demek isterdim ama aşk öyle bir şey değil önce seversin sonra senin bazı huylarına güzelliğine falan filan aşık olursun 1 2 ay içinde olmayabilir ama bu
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 473 cevap paylaştı.
+1 yılSal gitsin erkenden vakit kaybetme iliskiyide devam ettirme sana bunu diyorsa uzuluceğini bile bile sevmiyordur bile
20 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılAdam gibi birine denk gelmissin. Tek ayak ustunde 40 yalan soyleyen hep senin hosuna gidecek yapmacik seyler soyleyen erkwklwrden uzak durmalisin zaten. Degerini bil onun.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılBence yol yakınken bitirin ileride daha büyük sıkıntılara yol açabilir.
20 Yorumla
+1 yılBen de zaten yanlış kişiyle sevgili olduğumu fark ettim bunu demen iyi oldu de vee piiuvv kaybol ortadan
00 Yorumla
+1 yılDenecek pek de bir şey yok aslında. Ayrılman daha mantıklı, bunu söylüyorsa sana karşı duyguları da azalmış veya bitmiştir.
00 Yorumla
+1 yılBelki de aşık değilim diyerek hani öyle aşırı bir heyecan yok har ateş değilim ama kor gibiyim manasında demiş olabilir.
10 Yorumla
+1 yılAz bi uzaklaş mesafe koy gör bak nasıl aşık olur.. seviyorum ama aşık değilim bu ne ya. Ben ömrümde daha saçma şey duymadım.
00 Yorumla
+1 yılTipik erkek işte buldumcuk azıcık zora koş hemen ölüyorum bitiyorum moduna girer. Bunlar asla elindeyken kıymetini anlamıyor.
00 Yorumla
+1 yılSevmiyorum dememiş. Aşık olmadığını söylemiş. Bunda sorun edecek ne var?
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılKızlarda böyle işte, aşığım ölüyor bitiyorum deyip alacağını aldıktan sonra defolup gidenlere inanırsınız güvenirsin, açıkça duygularını söyleyene kin beslersiniz
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Zamana birak acele etmemelisin belkide bir kac sorunu vardir ya da asik olmaktan korkuyordur :)
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılZaten öyle bir beklentin olmadığını, akışına bırakmak gerektiğini söyleyebilirsin.
00 Yorumla
+1 yılVermeyeceğini anlamıştır ayrılmıştır şükretmelisin bence
00 Yorumla
+1 yılSeni kandırmaktansa duygularını açık açık belli etmesi daha iyi bence.
00 Yorumla
+1 yılSevgi kalıcı aşk geçici sevmesi daha iyi hem 3 4 ay falan kısa zaman
00 Yorumla
+1 yılZaman tanısaymış keşke. Rencide etmek kalp kırmak kolay olan. Sevgi aşktan üstündür.
10 YorumlaSevgı asktan ustun cunku asık olup sevmeyen var degersız hıssettıren zamanla olur
02 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 422 cevap paylaştı. Bana aşık olmayan birini ben zaten istemiyorum. Demelisin.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 844 cevap paylaştı. Zamanla oluşabilir ama tanıdıkça zaten bir anda olsa sıkıntı olur çabuk biter.
00 YorumlaÇocuk gibi boş beleş diyeceğim beyninin hâlâ çocuk o kesin
00 Yorumla
+1 yıl1-2 ay da aşık olmayabilir ama Bunu yüzünüze söylememesi lazım
00 Yorumla
+1 yılAcaba sizin için aşk nasıl bir şey gerçekten merak ettim.
00 Yorumla
+1 yılMerhaba
Hem o seni sevmiyor sen onu seviyorsun ve nasıl sevgili oluyorsunuz
013 Yorumla- +1 yıl
@Sisuella yok anlamadın ki 2 taraf birbirini sevmiyorsa biri sevip diğeri sevmiyorsa nasıl sevgili oluyorlar
- +1 yıl
Sorun erkek arkadaşım bana aşık olmadığını söyledi ne cevap verebilirim. Sende sevgiyle alakalı bir cevap vermişsin. Herşeye sevgi duyabilirsin. Her insanı sevebilirsin her insandan hoslanabilirsin. Bunlar doğal duygular. Ancak aşk öyle değil. Bile isteye kimseye aşık olamazsin. Bu yüzden aşk ve sevgi aynı şey değildir dedim.
- +1 yıl
@Sisuella sen onu seviyorsun ve onun için her şeyi göze alırsın ama o seni istemez ya çok avı verici
- +1 yıl
Sen onu seviyor her türlü fedakârlık yapıp o yapmıyorsa yıpranırsın ve kullanıp atılırsın
- +1 yıl
Sıkıldıysam sevmiyorsam devam etmem neden edeyim sırf o beni seviyor diye olmaz ki olmuyorsa istemiyorsa salacakaın
- +1 yıl
Konuşmak istersen ekle yaz burası olmaz
- +1 yıl
Orada mısın
- +1 yıl
@Sisuella sana yazamıyorum ekle beni
- +1 yıl
@Sisuella ekler misin
sen olabilirsin ama o olmayabilir.. bunu söylemesi. de güzel aslında açık ve net olmuş
08 Yorumla- +1 yıl
neresi güzel ya aşık değilse ne insanın zamanını çalıyo
- +1 yıl
sevgiliysen evet gerekiyor bu ne saçma düşünce yapısı
- +1 yıl
annende seni seviyor mesela
- +1 yıl
sevgi ile aşk aynı şey değil sevgi arkadaş yapar anca
- +1 yıl
direk aşık olmaz ki zaten ama aşık olmadan da biriyle sevgili olma isteğin olmaz zaten seni kolayca bırakır başkasına geçer
Sonradan aşık oluyorlar ilk başta direkt aşk olmayabiliyor
00 Yorumla
+1 yılAşkla ve sevgi çok farklı şeyler aşık değildir ama seviyordur.
00 Yorumla
+1 yılerkekler kolay kolay aşık olmaz zaten tanıdıkça aşık olursun
011 Yorumla- +1 yıl
namussuz
- +1 yıl
o zaman neden eskortlara aşık olmuyorsunız
- +1 yıl
erkekler duygusuz da seks yapabilir bunu herkes yeterince biliyor
- +1 yıl
seks için duyguya gerek yok
- +1 yıl
Ben hoşlanmadığım kızla hic yatmadım. esckort falan asla, hic hijyenik bulmuyorum , en güzeli romantik aşk ile olan ilişki, guzel bir aksam yemeği beraber gezip tozma tatil falan sonra gece zaten otomatik olur yani , sen beni bir kahve ısmarlayıp sonra yatağa atarım hayali kuran basit erkeklerle bir tutma, pezvnk neyle neyi alma çalışıyor 😜
- +1 yıl
kendin dedin yatağa girmeden aşık olmuyoruz diye ben mi dedim kime neyi açıklıyon hem yorumumda da bundan bahsetmedim
- +1 yıl
öff git yazma ya eskort bul o zaman
- +1 yıl
böyle olsa jigølo alırız zaten size ne ihtiyaç var
+1 yılSevgi daha iyi sevgi sonsuza kadar gider ama aşk birgün biter
00 Yorumla
+1 yılBence zaman ver iki ay falan sürerse ilişkiniz tekrar sor hala aşık değilmisin diye olumsuz yanıt alırsan uzatmanın manası yok ayrıl henüz yenisiniz bence sende kendini çok kaptırma ona şu an ciddi düşünemiyor zaten karşı taraf 😐
10 Yorumla
+1 yılİşin kötüsü ileride başkasına aşık olma ihtimali var ve olan sana olur o yüzden kendini fazla kaptırma
00 Yorumla
+1 yılkardeşim sevmiyor seni neden zorluyorsun? yane kadınlar birine aşıksa o da ona aşık olmak zorunda diyebir kural mı var? lütfen sağduyulu olalım..
22 Yorumla- +1 yıl
Zorluyor mu? Ortada ne zorlamadı gördün acaba merak konusu kız düzgünce sormuş. Kör müsün anlayamadım yoksa okuma kıtlığın mı var
- +1 yıl
@crybabies3 sana bir kapatırım kimin ne kıtlığı olduğunu anlarsın... adam aşık değilim diyor sevmiyor demek ki gerçek anlamda... daha ne zorluyor? neyin cevabını verecek?
+1 yılDaha 1 2 ay olmuş bazı ilişkiler önce hoşlanma zaman geçtikçe birbiriniz tanıdıkça aşka evrilir. Bunu söylemesi canını sıkmış olabilir ama sana asigim diyip seni kandirabilirdi bence bir de bu taraftan bak şanslısın karşında ki insan açık sözlü.
00 Yorumla
+1 yılBen sevgilim çalışırken izliyordum baba ne bakıyorsun kız aşık gibi demişti sen aşık değilsin sanki dediğim de değilim demişti ara dan bi kaç gün geçtikten sonra ben bir kez aşık olurum ve oldum galiba demişti şu an nişanlıyız..
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılulan köpek madem böyle şeylerin vardı niye söylemiyorsun köpek de ona
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKendini çok üzme ilişkiniz daha 1-2 aylık bunlar normal başında olması daha iyi.
00 Yorumla
+1 yılBenim kaç yıllık iliskim var adam kaç yıldır aşık olmamış bana da iki gün önce söyledi bırak ta snnki 2ayda olmasn be guzelm bunlar böyle yaz isyersen bana
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılOlabilir. Sen ne hissediyorsan onu söyle. Taktik yapmaya gerek yok.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSende de ki aslında ben de sana aşık degilim de
00 Yorumla- Devamını Gör (95)
Devamını Gör(140)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Erkek arkadaşım bana aşık olmadığını söyledi, ne cevap verebilirim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer