AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
77Cevap
Bunu neden söyledi ama önemli olan o ayrılallım mı demek istedi yoksa aşık olmak öyle bir anda olacak bir şey değil zaman geçmesi lazım sana aşık olması için
Tutku yok demekki aranızda
Klasik işte canı sıkıldı vermezsen giderim diyo türkçe karşılığı bu.
Belli ki dürüst biri. Aşk acıtir zaten. Sevgi saygı anlayış var mı ona bak sen. Sen aşık olduğuna göre ondan birşeyler görmüşsün hissetmişsin. Üzme kendini onunla mutlu olmaya bak derim
Bagimlilik yapmıştır o zaman ya da bedenini beğenmiştir
Hâlâ cevap diyorsun ayrıl kardeşim
Seninle oyun oynuyor ya da vakit geçiriyor
Sana açık açık söylenmiş işte
Bir insan ilk Hoşlanir saygi duyar sever değer verir. Ondan sonra aşık olur yaptigin fedakarliklar ile sonra ilgin ile aşik olur sana..
Yapacak bir şey yok yoluna bakacaksın. Sonradan sıkıntı çekersin ben sana söylemiştim der çıkar işin içindeb
Seviyorsa değer veriyorsa sahip çıkıyorsa daha ne? sevgi emek ister. bunları yapıyorsa gerisi hikaye , ne bekliyorsun Leyla mecnun aşkımı..
Senden bi cevap isteniyormu Z kuşağını cozemyorum leyladan Mecnun. Keremden aslı. Ferhatan şirin. Kafayimi yiyorsun. Kendine gel
aşk güzel bişey değil zaten, geçici. sevgi önemli asıl. herkes herkese aşık olabilir ama kimse kimseyi gerçekten sevemez.
Siz kızlar aşk olunca canım oluyirunuz sana aşk değilse bırak gitsin zorla yapisiyorunuz sonra sizi aldatıyor yeter ya erkekmi kalmadı sana
Tm de yani ayrılalım de en iyisi sana laik değildir
Aniden olmazki yavaş yavaş ama baktın aylar geçiyor olmuyor ona göre biseyler düşünürsün
Sen de ona "Aşık olmadığını" söyle ödeşin panpa...
La yine iyi. Benimki 1.5 sene sonra "artık" aşık hissetmiyorum dedi dkkddkdk
Senin gibi bir güzelliğe bir ömür boyu aşık kalabilirim ben 😌
Shshshs guzelligi boş ver onun icin yaptiklarimin onda birini duvara yapsam duvar aşık olurdu. Guzellikten daha önemli seyler vardi. Verdigim değer gibi
İşte yanlış insana denk gelince böyle oluyor. Bana çeyreğini yapsan en güzel karşılığı verirdim 😌
İnşallah sana daha güzellerini yaparlar kardeşim sıkma canını
Kimseden bir şey beklediğim yok, kardeşim demesen de iyiydi 🙄 neyse kaldır benim yorumu bari amacına ulaşamadı zaten
Ywhdjdjdkdkdkkdd
Görev başarısız diyosun yani
Görev değildi, sana tatlı tatlı yürümek istedim ama sen olayı başka boyuta taşıdın 😅
Boyut yok tatli tatlı reddettim
Tamam. Rica etsem kaldırır mısın yorumlarımı?
Senin yorumlarini ben silemiyorum çünkü konuyu acan kişi baska bende yorumcuyum
Sağlık olsun o zaman, bu hikayede yanan ben oldum :')
HHajshsshs
Sende benim için değerlisin ama ben de tam bunu sana nasıl söyleyeceğimi düşünüyordum ileriki hayatında mutluluklar dilerim yolun açık olsun böyle dersen şah mat yapabilirsin canısı
O zaman kalmanın bir anlamı yok der bir daha ölse yazmam ben olsam
Yol ver gitsin ne koyar ama düşmeyin bu kadar ucuz etin yahnisi yenmezmis 😂
Aşk sonradan da oluşabilir negatif düşünme derim.
Teşekkür ederim
sende artık onu sevdiğini bilmediğini söyle.
Sen de ona aynı şeyi de. Sevse böyle bir şey diyip de seni üzmezdi
Sevgi, aşk'tan daha üstün
Ayrıl niye birlikteyiz diye sor o zaman
Aşk hemen olucak bir kavram degilki zamanla olur
İkinizin Burcu neydi
Aşık olmadıysa seni istemez uyanık ol
tamam o zaman ayrılalım de
Bende sana aşık değilim lan it de
"Aşık değilsen benimle işin olmasın." de ona.
Seni kullanıyor olabilir
Değer veriyorsa skter 😄
Modunu dusurenle bir dakika dahi durma
İki tokat at sonra bak nasıl aşık oluyor
Çok mu önemli? yürü git işine dersin biter.
Aşık değilse nasıl sevgili oldunuz
Ben olsam ayrılırdım çünkü değişen bişiy olmaz
Ben 1 sene sonra öğrendim seninki iyi gene hızlı diner acısı
Aşk oyle. koay değil yaa
Ayrıl o zaman
Ben de seni sevmiyordum zaten diyip ayrıl
En azından dürüstmüş.
Elma armuda aşık diye, armut sevmek zorunda değil.
Bence onu aşka inandır 😉
Erkekler kolay kolay aşık olmaz çünkü
Peşinden koşma bakalım noluyor
Çocuk alcani aldıysa sence kim kaybeder 😁
@Atlas_du ne almış ki
Kızda olan herseyi almıştır belki , sevgili ya kaç gün hayır diyebilecek, sonra gelsin yeni maceralar yeni fizik falan filan , kizlar cok saf cok hele birkez yatağa gir sabah aşık oldum diye uyanıyor 😁 bizmi cok uyanigiz seviyor musun beni aşkım diyo, hemde cokkkkkkkkk diyoz ne kadar diyo , okyonus varya onun kadar diyoz , ay askimmmmm diyo bitio oracıkta
@Atlas_du ben niye sevgilime bekaretimi vermedim?
@Atlas_du :)
Vereydin emin ol giderdi , erkek şöyledir alana kadar peşinden koşar her dedini yapar kibar olur centilmen olur , işte bu süreçte uyanık. kiz isen kendine aşık edersin , ama satirik kizlar var veriyor sonra çocuk bana soğuk, beni sevmiyor, seni basit görüyor alacağını almış, bi özelin bi merak edilecek yanın kalmamış, ve unutma erkek alamadığı kızı asla unutmaz, ben yattım kızları hatırlamıyorum, ama bitane cemile vardı kiz tam çetin ceviz çıktı onu hiç unutamadım çokluk aradım kiz yok oldu , evlenmiştir artık ama beynimde vermedi cok uğraştırdı unutamadım onu
@Atlas_du ben şimdi canım mıyım uyanık mı onu sordum
Uyanıksın, böyle devam et inan bana o seni. asla bırakmaz, ciddi olan zaten istemez , kizlar cok der sen ilkbaslaru hic böyle değildin kibar nayif saygılı, is bittikten sonra bambaşka biri çıkar 🤣 lukus restaurantlara giden gitmez olur , isim var vaktim yok bahaneler , artik bulusmalar sadece abazaligini gidermek için olur , işte orada dang eder kiz ama is işden geçer 🤣
@Atlas_du midem bulandı yazdıklarınızdan. İnşallah kız evlat sahibi olursunuz da senin başka kadınlara yaptıklarının bin katını senin kızına yaparlar. Allah büyük.
@Apple-Crow elma misin apple mi , okuma hasta isen migden herşeye bulanıyorsa okuma, ama hamile olabilirsin migden bulanıyorsa, kusma var mı tek bulantımi , işi gücü bıraktık bak sana çözüm arıyor, en son kimle yattın bakım bulantı iyi değil
Apple crow denen kadın takmış bana birde özelime yazıyor, aldı yakışıklı nin kokusunu tabii 😁
Biri şu kadın düşmanı herifi, Allah rızası için şikayet etsin.
Aşk bir anda olmaz zaten
Niye kullanıyor seni o zaman
Ne adamlar var ya
bu aska dönüşebılıt gizemli olursan
Aşk olmaması daha iyi.
Bunu söylemesine gerek yoktu bence
Hiç şaşırmadım
Niye
Ayrıl gitsin hiç. ugrasma
Bende sana aşık olmamıştım zaten de 😂
gönder gitsin
arkadaşlık aşk sado mazo bunlar boş isler
cevap verme ayril
Olabilir
Cevap verme. İlgi de gösterme.
Sevgi var ask neden yok acaba.