Erkek arkadaşım aşık değilim diyor o zaman neden benden kopamıyor?

5 ay önce tanıştık ilk başta birbirimizden çok etkilenmiştik beni görünce işte bu demişti ben de aynı şekilde fakat çok dedikodu oldu bizle ilgili ve soğuttu bu onu benden. Ayrı kaldık bir dönem geri denedik sonra hislerimi kaybettim sanırım özleyemiyorum dedi gitti. 1 ay olmuştuki geri döndü baştaki olaylar sevmeme engel oldu mantığım bizden olmaz diyor ama aramızdaki ten uyumu çok güzel başarılısın iyi bir insansın güzelsin anaçlığın vs çok iyi. Seni üzmek kullanmak vs değil zamanla oluşur mu duygularım bağlanır mıyım bilmiyorum ama şu an beğeni hoşlantı arzu var dedi. Ben de dedimki “böyle görüştük diyelim aradan aylar geçti birisi çıktı karşıma çok mantıklı bir seçenek de, gitmeme izin verir misin bırakır mısın?” Dedim. “Bilmiyorum o anki duygularıma bağlı” diyor. Biliyorum kıskanıyor beni kendisi astsubay ben de öğretmenim arkadaşlarından ekleyenler oluyor sinir oluyor. Yani değer veriyor yanımda mutlu alnımdan öpüyor dizime yatıyor sohbet ediyor gülüp eğleniyoruz. Bu işin sonu ne olur arkadaşlar böyle bir şey yaşayan var mı? Bağlar zamanla güçlenir mi nasıl davranmak gerek böyle adama?

Erkek arkadaşım aşık değilim diyor o zaman neden benden kopamıyor?
Cevapla