Çirkende değilim güzelde giyinirim çoğu kişi inanmıyor sevgilimin olmamasına ama yok evlenmeyi düşünüyorum beni begenenlerde tipsiz oluyor genelde ben miyim cirkin yoksa anlamıyorum.
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Belki insanlar senden çekiniyor olabilir ya da sen zor beğeniyor olabilirsin.
Neden çekinsinler ki dışarıda aslında bakan eden oluyor ama ilerisi yok bende zor beğeniyorum svet
Bilmiyorum belki ciddi görüyor olabilirler.
Evet genelde öyle diyo çoğu kişi peki güzellikle alakası yokmu belki de beni beğenmedikleri için ama beğenmeyen de neden baksım dimi
Hiç mi sevgilin olmadı.
Oldu 1 tane
Demek ki olabiliyormuş. Ne kadardır sevgilin yok.
2 yıl olacak. Odu ama o da nasıl oldu hiç anlamdm
İnsanların sürekli sevgilisi olması da anormal bir durum bence. Gayet normal sen kendini beğeniyorsan kendinden razıysan olur merak etme.
Evde kalacam diye korkuyorum
İyi biri çıkarsa olur çıkmazsa olmaz
İnşAllah çıkar bakalm
Sizin gibi kadınlara hayranım ben...
Ne yönden
Minyon tatlı bir kadın tipisiniz. Yaşınızı göstermeme durumunuz çok iyi.
Evet iyi ama burumda bile kimse yok
İsterseniz tanışalım yaşım 27
Sosyal medyaya güvenim yok 🙂
Nasıl isterseniz yalansız sohbet ederim...
Teşekkürler ama sevmiyorum 🌹
Sakin ol champ kızma hemen nerede yaşıyorsun
Sakinim ve kızmadım
Nerede yaşıyorsunuz?
Bi onemi var mı ki yaşadığım yerin
Evet aynı yerse buluşalım isterim
😀 aynı yer değildir hissettm
Söyle lütfen merak ettim
Sen nerelisin burada diyemiyorum çok açık etmeyeyim diye 🙂
Nickten belli :)
Heee 😀 yok uzağız baya
Nere söylesene merak ettim kız dmden de yazabilirsin
aşırı seçici olmak sorunu.
Görmeden bir şey denmez.
Beklentini dusur
Neden bu yaşta bulamam diye mi
Yaşinda bise yok ki
29 daha ne olsun
Ben de 30 bise degil dusunme oyle hayir :D
😀😀 erkekte çokta sorun olmuyor
Oyle mi saniyosun :D saka bi yana artik normal eskidendi o yaş kaliplaei
Ay sağolasın ya dimi artık yaş önemli değil 😀
Evet evet bozma hic :D
😀 ciddisin dimi bu dediğinde
Ciddiyim tabi ki
Ne güzel böyle düşünen insanların olması ev kaldın diyen çokta 😥
Ya uzun mevzu o denir eski kafa da cok avantaji da var dezavantaji da var
Dezavantajı nedir
Oralar cok uzun yaziver dilersen
Neyse yazıpta moralimi bozma
Ayni seyler benim icin de gecerli :D tamam
Haklisin ismail yk nin dedivi bibiyiz
görmem lazım :D
Günaydın çıkar gelir b beyaz atlı prens
demek 29sun tam yaşındasın
Evde kalma yaşımı 😀
bende 35 yaşındayım bekarım
Dedim acaba kötü bişey mi diyeceksin 29 çok değil dimi
yaştan çok tipin önemli
bi konuşsakmı ahdhads
Aramızda 5 yaş var emin misin 😀
ahaha ben kendimden olgun kadınlarla flört etmeyi çok seviyorum çıtır olgun yakışıklı diğer tarafta olgun feminen en verimli dönemlerinde oluyor ideal ilişki..
Evlilik bu
@adamdeğilsin evet bence gayet verimli erkekler büyük olunca problem olmuyor neden kadın büyük olunca sorun olsun ki erkek olgunsa
Evlilik içinde mi böyle düşünüyosun
Sorun olmaz zaten kadınlar daha bakımlı olabiliyor, ben senin niyetini öğrenmeye çalışmıştım.
evet iyi bir kariyerim var mesela spor yapan özgüvenli bir bireyim neden genç cocukça düşünen kızlarla uğraşayım ki feminen en verimli yaşlarında duygusal ve cinsel olarak zirvede olan kadınlar varken
@adamdeğilsin bence kadınlar içinde keyifli çıtır erkekler tarafından beğenilmek hoşlarına gidiyor
Benim eniştem 2 yaş küçük ablamdan
yani
@adamdeğilsin 2 yaş çok değildd 5 6 yaş fazla ya
Çok çıtırı da değil ama 5 6 yaş fazla en fazla 2 3 yaş olabilir
bence değil denemelisin..
25lik bir çıtır iyidirrr
İste kadınlarda genç erkekleri senin düşündüğün gibi düşünüyor erkekler geç olgunlaşıyor tabi herkes aynı değildir ama genel kanı bu yönde
ben konudan bağımsız seninle diyalog kurmayı çok istiyorum mentalini çok merak ettim
Neden merak ettin neyi yani
bahsettiğin gibi güzelsen ve mentalinde iyiyse tanışmak istedim hep böyle koruma mekanizmasındamısın belkide bu yüzden yaklaşmıyor kimse..
Güzelim orta derece bazen kendimi çirkinde buluyorum bilmiyorum ama korumacıyım evet fazlasıyla
sadece tanışıp sohbet edicektik ama önemli değil :=)
Noldu hemen vazgeçtin güzelliğe çok mu önem veriyosun 😀
hayır çabalamayan insanlar için uğraşmayı bırakalı çok oldu :)
Ooo ne güzel ne için çabalayayım sosyal medyadan tanıdığım biri için mi 🙂
sadece tanışıp sohbet edicektik hepsi bu egonu gıdıklayıp ön yargılı davranmana gerek yok bu siteyi eğlenmek için kullanıyorum sorunu görünce ciddi olarak yazdım
Kızma ya bende kötü bişey demedim bende öylesine cevap verdim işte 🌹
Güzel yorumunuz için teşekküler iyi geceler
pek farkimiz yok
Benimde yok hadi olsun bende kuçuk gösteriyorum
😀 olsun ama ha diyince olmuyor işte
Dimi tanişmak lazim tanişalim 😂
Oy beni mi diyodun sen yok ne tanışması gördüğümle tanışamıyorumda görmediğimle nasıl tanışayım 😀
Adgjklgfdfjk bir değişiklik yap 😭😂
İyi gelmez bana bak biliyorum ben esra erola çıkamam sonra 😀
Niye tanimadan yargiliyorsun beni 😑
29 kart
Moralimi bozdun biliyomusun
bişi olmaz kendin gibi yaşlı biriyle evlenirsin 35+ bekar dul erkekler alır seni
Anlaşılan sen roket atmaya gelmişsin aldırmıcam bu sözlere 😀
teyze, sıkma canını, nasipp
😀😀 Allah iyiliğini versin ya gece gece güldürdün beni
cidden mi :) iyi o zaman, sevinmene sevindim, tez vakit hak ettiğinle evlenirsin inşallah
Evet ciddiyim 🙂 amin inşAllah