Yaş 18 boy 198 kilo 85 saçımın resmi şu bekleyinSaçımın resmini çektim böyle çıktı gördüğünüz gibi altın sarısı saç var 198 boy var ama sevgilim nedense olmadı sizce neden olmadı nerde hata yapıyorum sizce ne yapmalıyım sizce hiç bir kişiyede teklif edemedim sevdiğim biri yok olsa bile açılmak asla istemiyorum uzaktan sevmeyi tercih ediyorum kızlarda keko sevdalısı olduğu için teklif gelmiyor ben yanlız ölücekmiyim kaderim bu mu sizce ne yapmalıyım düşünceleriniz neler?
Boyum 198 kilom 85 sarışınım ama sevgilim yok sizce neden?
Yanlış anlama ama saçının rengini değiştir lütfen hoş durmuyor hiç özellikle erkeklerde sarı saç bilmiyorum doğal olsa neyse de boya olunca göze hitap etmiyor benim kendi düşüncem
Saçının modelini bence değiştir biraz şey hani yabancı dizilerde de olur ya sürekli boş konuşan insanların söylediklerini ikiletmeden yapan beyin süzgecinden geçirmeyen karakterler öyle gibi duruyo...
Saçının rengini aşırı aşırı beğendim çok hoş biri yoksa ya da olmuyorsa aktif ol biraz kızlar açık olmayan kendini öne çıkaramamış kişileri pek tercih etmez
Saçlarının rengi çok hoş. Biri olmuyorsa sosyal değilsindir. Pandemi koşullarında sosyalleşmek imkansız oldu ancak sosyal medya üzerinden şansını deneyebilirsin
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Sosyal medyadanda istemiyorum sosyal medyadan sevdiğim bir kız var da yabancı 500 bin takipçisi var dmden ona bissürü kişi yazıyordur benim yazdığımı göremez mesaja bakmaz bile benim kaderim yanlızlık mallesef
Desene imkansızlara vurulduk diye lzkzksls. Kendin söylüyorsun aslında çok düşük bir ihtimal. Onun yerine daha ulaşılabilir biriyle konuşmaya çalışsan belki de yalnız hissetmezsin