İş mi daha önemli yoksa eş mi sizce hangisi, karar vermek çok zor?

Biriyle konuşuyorum, belediyede çalışıyor, belediyenin şirket işçisi. Tayın durumu yok. Bende memurum atamaya tabiyim dogu hizmetim var. ilerde yer değiştireceğim için evlenirsek bu biraz sıkıntı olacak bizim için. Ama devlet işçi çalışanlara düzenleme getiricekmiş. Belki tayın durumu olur diyor. Benim içinde bir çözümü varmıs çakılı kadro olarak hizmet gerisi çalışabiliyormusum. Aslında dogu hizmetini yapıp ailemin yanına gitmek istiyorum yani yaşadığı şehre gitmek istiyordum. Napcam bilmiyorum bu devirde deger veren birini bulmakta zor sizce ne yapsam bu durumda ya işim ya eşim? Çok arada kaldım hangisi?

İş mi daha önemli yoksa eş mi sizce hangisi, karar vermek çok zor?
Cevapla