Arkadaşlarım bu yaşta ne giyecegini baskasindan mi ogreneceksin diyor.
Giyime karısılmasina izin vermek durussuzluk ve kisiliksizlik belirtisi mi
Arkadaşlarım bu yaşta ne giyecegini baskasindan mi ogreneceksin diyor.
Giyime karısılmasina izin vermek durussuzluk ve kisiliksizlik belirtisi mi
Ben sevdiğim kadına güveneceğim için hiç bir şekilde giyimine veya hayatına karışmazdım. çünkü seven insan güvenir saygı duyar, ama güven sorunu olan kişi sevdiği kadına güvenmez veya kıskançlık duyabilir. bu durumda daha çok kısıtlarlar ve bu ileride büyük sorunlara yol açabilir. kişiliksizlik demesem de açıkçası doğru bulmuyorum ayni kimse kimseyi kısıtlamamalı. sonuçta sevdiğiniz kadın sevdiği ve istediği gibi giyinebilir. bunda bir sorun göremiyorum.
Cevap
11Cevap
Yoo hayır ne alkaa ya kıskanıyor dewmkki seni ve giymeni istemiyor bence kişisizlik değil de sevgi aşk dielşm bende karışırdım mesela oda bana karışırdı şunu giyme bunu giy diye ne alaka ki bence değil
Bence sevgiyle alakasi yok. Seven saygı duyar onun giyimine
Bence kümsenin senin nasıl giyinceğine karısmasına izin verme eleştirebilirler beğenip beğenmediklerini dile getirebilirler ama karısamazlar. Cünkü senin kendi sınırların içinde olan bir konu bu.
Bak ne giydigine bağlı aslında o. Gülüm kicin göğüslerin belirgin oluyor görünüyorsa karışabilir. O mesela penisini belli edecek şeyler giyse sen tepki vermez misin
Bazıları ne giyeceğini bilmiyor, doğruya doğru. Ortamına göre giyinmeyi bilmeyenlere bir uyarının yapılması beni rahatsız etmez.
Açık saçık vücut hatlarını fazla belli edecek şeyler giymediği sürece karışmam
Zaten oyle giyinmese neyine kariscan? Ben acik giyinirim yazin sortlar etekler vs. Ama karismasina izin vermem sevgilimin
Sen sensin ben benim
Arkadaşların haklılar.. Kimsenin hayatına kimse müdahale edemez..
Kişiselleştirme bence her kadına söylenmez bu ama bazısını gerçekten uyarmak gerekiyor.
Ee ben de diyorum ki giyimine karısılmasina izin vermek kisiliksizlik midir. O ya da bu. Sonuçta senin karisilabilir oldugunu dusundugun kisiler de kendi uygun görüp öyle giyiniyor. Onemli olan kendinin uygun gormesi degil mi
Her kadına karışmıyorum diyorum şimdi bebim oturduğum muhitte esnaf komşular çok tanınan bir insanım. Gelipte yanımdaki bir hatun mini etekle sokakta fink atarsa tabiki karışırım. Ama normal etek giyer ne bileyim anla işte düzgün giyinir ona ağzımı açma Buda kişisizlik değildir. Bence her insanın hayatındaki her insana karışmaya hakkı vardır yeterki birşeyler saygı üzerine kurulsun.
Ben mini etek giysem yanımdaki kisinin karismasina izin vermem sahsen. Çünkü giymek istemeseydim zaten giymezdim. Giydiysem giymek istemisimdir
bir şey diyemem yanlış anlama beni ne sen beni tanıyorsun ne ben seni. Belki tanısan kendimi daha iyi anlatıcam. Ama yinede sana saygı duyduğum için anlatmak istiyorum. Şimdi bizim oturduğumuz yerde bir ağırlığımız var iyi kötü insanlar üzerindede bir saygınlığımız var. Oturduğum muhit böyle şeyleri kaldırmaz, sakın gerici biri olarak düşünme beni. Ama şöyle düşün benim semtim benim ailem yuvam ve aile içinde her şey yapılmaz o yüzden burada böyle giyinmeni istemem açıkçası kaldıramamda. Benim şahsi görüşüm böyle kıyafetler özel günlerde giyilmeli zaten haftada bir dışarda yemek yemeye giden bir adamım buraya giderken yanımdaki insanıda mütemadiyen yanımda sürüklüyorum. Oralarda giyilebilirsin ya da başka programımız olur oralarda giyebilirsin. Bunları örnek vermek sana daha açıklayıcı olmak için anlattım. Ben kişilerin birbirinin taleplerine saygı duyması gerektiğine inanıyorum.
Kendi standartlarına göre birini bulursun o zaman. Yolun açık olsun
Teşekkürler
Kışiliksizlik demek ağır olur ama şu an hoşuna gidiyor olabilir ama daha sonraki zamanlarında başka şeylerinide kısıtlar
Ya şöyle sen biraz dikkat et oda karışmaya dikkat etsn orta yolu bulun mutlu olun
Sevgi için bazen biraz da olsa fedakarlık yaomak gerek diye düşünüyorum
Kadınların ne istediği belli değil. Karışırsın baskı yapma derler, karışmazsın sen beni sevmiyon derler
Karismayan seviyodur bence cunku saygi duyuyordur
Anlamadık gitti Einstein bile sizi anlayamamış
@Croyz1n26 o zaman sizde erkeklere karışmayın herkes istediği gibi yaşasın
Kendi iraden yok mu? Bakıcı mı o. Ne saçma ya
Evet öyle
Sevgilinin karışması da saçma sanki biraz
Bir yere kadar
biraz öyle.
Hayirrrr
Uzun mevzu
Tayyt giy etek giy
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?