Sevgilimle kavga ettim boş yere mal gibi nasıl gönlünü alacağım?

Arkadaşlar 7 aydır birlikteyiz bir kez olsun kavga etmedik ama dün gece benim kıskançlığım yüzünden bir tartışma yaşadık ilk kez mesajlaşıyorduk bu işleri daha da berbat etti mesajda kendimi tam anlamıyla ifade edemediğimden. Kısaca bahsedecek olursam böyle şeyleri çok sorun etmem normalde ama dün bir kız bunu beğendiğini söylemiş bu da kızla şakalaşmış dalga geçme mahiyetinde sonradan sevgilim var demiş ama ben buna sinirlendim hiç muhatap olmaman lazımdı sana nasıl güveneyim falan dedim tamam biraz ağır olmuş olabilir ama ben bunu derken ciddi değildim mesajda anlaşılmıyor hâliyle. Bana çok kızdı güvenmiyorsun demek bana falan dedi birkaç dakika mesajla tartıştık sonrasında yazdıklarından sinirli olduğunu anlayınca özür dileyip sakinleşmesini istedim o da ben yorgunum yarın konuşalım ben yazarım sana dedi ben de tamam canım nasıl istersen bekleyecegim dedim iyi geceler dedi daha da cevap vermedi ne yapsam bilemedim biz hiç kavga da etmedik ki içim içimi yiyor vicdanım sızlıyor yatamadım dün gece, oda mesaj atmış uyudun mu diye hayır uyuyamadım yazdım ama cevaplamadı bir kaç kez girmiş bugün ama mesajı açmadı, şimdi de çok huzursuzum yardım edin ne yapmalıyım

Sevgilimle kavga ettim boş yere mal gibi nasıl gönlünü alacağım?
Cevapla