https://www.hizliresim.com/ogbm5n8
Benden hoslandigini soyledi benimle konustu iki dakikada olsa camda gormek istiyordu sesimi duymal istiyordu heyecanliydi felan sonra bulustuk birden kesti begenmediginden degil ciddi iliskiden korktu sanirim ya da neyden dolayi bilmiyorum bana dedi duragan buldum bu terketmek icin bahane degilki barismak istedim yazdim arkadas olurum dedi en son goruldu atti. Dün karsilastik kisa konusmustuk sonra mesaj attim
Konuşmalarimi su sekilde
[9/12 09:58] ✨: Bugun seni gördüğüme mutlu oldum
[9/12 10:54] Cem: Öyle mi ben de düşman değiliz sonuçta
[9/12 11:11] ✨: Öyle evet
[9/12 11:11] ✨: Degiliz tabi. Olmayalım da :)
[9/12 11:13] ✨: O yol üzerinde karşilasacağimızi beklemiyordum
[9/12 11:14] ✨: Aslında dün bende sana yazıcaktım buda biraz vesile oldu
[9/12 13:43] Cem: Ne yazacaktiniz
[9/12 14:55] ✨: İçimde yük kalmasin istedim. Hayatımda kısa bir rolün olsun istemezdim
[9/12 14:57] ✨: Beni yaşa ve gör isterdim kısacık bir dakikada edindigin yanlis varsayimla gitmeni istemezdim. İçimde ukte kaldı
[9/12 15:03] Cem: evren arkadas olurum seninle ama ben sana hiç bir şey yapmadım geçen arkadaşın bir sürü şey söyledi
[9/12 15:10] ✨: Onun adına ozurdilerim bana bir sey yapmadın evet ama o beni üzebilecegini dusunmus oyle yazmıs. Kusura bakma onun adına
[9/12 15:13] ✨: Ikimizin arasında olan bir durum uzerine üçüncu kisilerin araya girmesi benim kontrolum dışindaydi bir daha asla oyle bir sey yasanmaz zaten
[9/12 15:17] ✨: Hatta ben icimden geleni yapiyorum artik yani kimseye sormadan, etmeden ne istiyorsam, aklimdan, kalbimden ne geciyorsa onlari yapiyorum. Kimsenin etkisinde kalmak istemedim. Her seye ragmen sana yazmak, gelmek istedim.
[9/12 15:24] ✨: Ve aksine bana güzel şeyler yaptın. Yani bana hissettirdiğin guzel duyguları sevdim dedim goruldu yapti😪😪
Benden hoslandigini soyledi benimle konustu iki dakikada olsa camda gormek istiyordu sesimi duymal istiyordu heyecanliydi felan sonra bulustuk birden kesti begenmediginden degil ciddi iliskiden korktu sanirim ya da neyden dolayi bilmiyorum bana dedi duragan buldum bu terketmek icin bahane degilki barismak istedim yazdim arkadas olurum dedi en son goruldu atti. Dün karsilastik kisa konusmustuk sonra mesaj attim
Konuşmalarimi su sekilde
[9/12 09:58] ✨: Bugun seni gördüğüme mutlu oldum
[9/12 10:54] Cem: Öyle mi ben de düşman değiliz sonuçta
[9/12 11:11] ✨: Öyle evet
[9/12 11:11] ✨: Degiliz tabi. Olmayalım da :)
[9/12 11:13] ✨: O yol üzerinde karşilasacağimızi beklemiyordum
[9/12 11:14] ✨: Aslında dün bende sana yazıcaktım buda biraz vesile oldu
[9/12 13:43] Cem: Ne yazacaktiniz
[9/12 14:55] ✨: İçimde yük kalmasin istedim. Hayatımda kısa bir rolün olsun istemezdim
[9/12 14:57] ✨: Beni yaşa ve gör isterdim kısacık bir dakikada edindigin yanlis varsayimla gitmeni istemezdim. İçimde ukte kaldı
[9/12 15:03] Cem: evren arkadas olurum seninle ama ben sana hiç bir şey yapmadım geçen arkadaşın bir sürü şey söyledi
[9/12 15:10] ✨: Onun adına ozurdilerim bana bir sey yapmadın evet ama o beni üzebilecegini dusunmus oyle yazmıs. Kusura bakma onun adına
[9/12 15:13] ✨: Ikimizin arasında olan bir durum uzerine üçüncu kisilerin araya girmesi benim kontrolum dışindaydi bir daha asla oyle bir sey yasanmaz zaten
[9/12 15:17] ✨: Hatta ben icimden geleni yapiyorum artik yani kimseye sormadan, etmeden ne istiyorsam, aklimdan, kalbimden ne geciyorsa onlari yapiyorum. Kimsenin etkisinde kalmak istemedim. Her seye ragmen sana yazmak, gelmek istedim.
[9/12 15:24] ✨: Ve aksine bana güzel şeyler yaptın. Yani bana hissettirdiğin guzel duyguları sevdim dedim goruldu yapti😪😪
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Normalsin, sevmemiş demekki sal ipini gitsin degmez
Aslında düne kadar seviyordu birden keskin bicak gibi kesince sorguladim herseyi
sevgi bir gunde bitmez ki , guzel rol yapmiş
Oyle neden birden gitti onu anlamadim😪😪
baska biri daha varmıs hayatinda onunlada görüşüyormuş yoksa birden gitmezdi. Üzülme boş yere değmezmiş zamanla başka birini bulup daha mutlu olursun hayat devam ediyor
Beni baskasiyla gorse uzulurmu
Simdilik olmaz birakip gitmiş hemen şu an mutlu ama ileride iliskisinde bir problem olursa hem üzülür hem pişman olur
Yolda karsilasiyoruz arada
Yüzüne bile bakma kendini daha çok küçültmüş olursun , güçlü ol ona onsuz da mutlu oldugunu göster
Artik bakmiyicam yuzune selam bile vermem ben normal hayatima devam ediyorum hatta asiri emerjik sekilde mutlu sekilde yasiyorum oda paylasimlarimdan goruyor yasini tutacak degilim o kaybetti o tutsun yas
Aynen oyle devam edeceksin hayatina, senin gibi sadik ve seven birini kaybettiği için o üzülüp yas tutsun
Takilmalik iliski ariyormus demek
Aynen, sende de öyle bir izlenim sezmemiştir bu yuzden de gitmiştir
Şu an egleniyorum hayatima bakiyorum oda durumlarima bakiyor. Yani bir laf sokma gibi bir durumda yapmiyorum. Normal hayatima devam ediyorum egleniyorum geziyorum
Çok guzel dogru adimlar ve davranışlar yapıyorsun daha çok ileri derecede sil onu kafandan sana layık biri değilmiş, durumlarına daha çok bakacak laf sokma durumu yapmamanda çok iyi bir davranış , kendini yemeye, pişman olmaya hatta kudurmaya başlayacak zamanla
Zaten yavas yavas bende gercekten bitme noktasina geliyor ve gelicekte. Oylw oldugu zaman gercekten umrumda bile olmiyacak sonra oda zaten yolda da karsilasiyoruz zamanla ondan ilgiyi kestigimi gorunce tekrar donucek oyle ya da boyle pisman olacagi kesin ama cok gec kalmis olucak cunku benim icin gelmesi Şu an anlamliydi Şu an bile gelse kabul etmem mesaja goruldu atmuyicakti cunku ona siradan bisey yazmamistim.
Çok dogru düşnuyorsun, bence de pişman olacak ama gec kalmış olacak. Onu hiçbir şekilde kabul etme çünkü sana karşı karektersizlik yapmış ve bunu tekrar yapma ihtimali çok yuksek, kendine senin gibi duşunen sadik takılmalik ilişki düşunmeyen karekterli birinin karşına çikmasini bekle ya da ara. Sıradan bir seye cevap yazmayacak karektersiz ve düşuncesiz birinden sana simdide çok ileri zamandan da hayir gelmez
Merhaba dun yazdi bana nasilsin napiyorsun diye
Merhaba, pişman olmuş ya da seni mutlu görunce bir ego tatmini içinde yazmış olabilir seni yoklamışta olabilir ama buyuk ihtimal pişmanlıktir o gittigi kisi ile görüşmüyorsa tabi. Ben olsam hayatta yüz vermem karar senin tabi
Yuz vermedim goruldu attim en son birsey yazmis sonra durummlarima bakmadi artik
iyi yapmışsın daha fazlasını bile hakediyor muhattap olma
Her an durumlarima bakiyordu goruldu attiktan sonra bakmiyor artik
Sizce neden
[14/12 21:36] Cem: evren napıyorsun
[14/12 21:36] Cem: İyimisin
[14/12 21:43] ✨: Iyiyim tesekkur ederim. Sen nasılsin
[14/12 21:58] Cem: İyiyim napıyorsun
[14/12 21:59] ✨: Evdeydim simdi oturdum bir şey yapmiyorum
[14/12 22:02] ✨: Sen ne yapıyorsun
[14/12 22:38] Cem: Ben de cafe deyim
[14/12 22:41] ✨: Camlicadami
[15/12 00:05] Cem: Yok
[14/12 22:38] Cem: Ben de cafe deyim
[14/12 22:41] ✨: Camlicadami
[15/12 00:05] Cem: Yok
Senden bir adım görmedigi için onu şu an tınlamadığın icin emin ol yakinda yine sana ulaşmaya çalışacak
Biliyorum tekrar yazicak ama bu sefer cevap dahi vermiyicem adam akilli net gelirse gelir cocuk gibi taktikle felan gelirse ugrasamam
Sogudum zaten
Böyle birinin netligi olmaz seni kandırmasina izin vermiş olursun ileride aynı seyleri tekrar yapar tamamen sogu unut onu kendine başka birini bul zamanla bulursun zaten acale de etme
Ciddi bir yüzün var , büyük ihtimale ile bence moralsiz ve pek pozitif biri değilsin kavga etmeye yer arayan kız izlenimi aldım yanlış anlama lütfen , çok güzel olupta terk edilen binlerce kadın var.
Hayir aksine kavgadan kacan sessiz sakin biriyim beni duragan buldugunu soyledi ama duraganda degilim enerjik yapim var neden boyle yapti bilmiyorum dun camda gormek isteyip yarin gitmesi sacma :((
Mesaj atabilir misin bir şey sormak istiyorm
İyisin kanka. Ama insnaın terk edilmesi için illa da fiziksel bir şey gerkmiyor ki mi ama
yaw adam özgüvensiz işte ne kafana takıyosun salla gitsin adammı bitti
Cok var tanismak isteuen ama onun beni gercekten sevdigini ve guzel sevebilecegine inanmistim
demekki yanılmışsın olsun sana bi tecrübe oldu bi dahaki sefer bu kadar kapılmazsın olur biter
Takilmalik iliski ariyordu demek ki
aynen öyle
Şu an egleniyorum hayatima bakiyorum oda durumlarima bakiyor. Yani bir laf sokma gibi bir durumda yapmiyorum. Normal hayatima devam ediyorum egleniyorum geziyorum
yokmuş gibi davranmaya devam et en çok o koyar çünki ;)
Sonra gercekten yok sayicam o yazicak geç kalicak ama
normalsin. herkesin başına gelebiliyor , takılma önüne bak
Oyle ama bu farkliydi birden kesti
başkaları da vardır hayatında veya başka şeylerini sevmemiştir. her şey tip değil biliyorsun ki
Sevmemesi icin cok vakit gecirmedikki firsat vermedi
demekki beğenmedi veya başka biri var
Boş ver yahu güzel kızsın sana erkek mi yok.
Guzellik degilki mesele neden birden gitti onu anlamadim numaramida bir sekilde aldı ve yine adim attim ona goruldu yapacal kadar ne olduki
Takma boş ver giden gider.
şu an zaten egleniyorum hayatima bakiyorum devam ediyorum paylasimlarimi yapiyorum oda goruyor hayatima devam ettigimi eglendigimj
Neden bu kadar onemli
Ne onemli
Nasıl olduğun ve o kisi
Nasil oldugum degilde o kisi onemliydi
Nedeni ise yarim kaldik ve beni sevseydi guzel sevebilecegine inandirmisti o acildi bana istemedim o israr etmisti
Demekki hayrlisi değilmiş takılacak bir durum yok olmuyorsa olmuyordur geriye değil ileriye bak
Merhaba dun yazdi bana nasilsin napiyorsun diye
?
[14/12 21:36] Cem: evren napıyorsun
[14/12 21:36] Cem: İyimisin
[14/12 21:43] ✨: Iyiyim tesekkur ederim. Sen nasılsin
[14/12 21:58] Cem: İyiyim napıyorsun
[14/12 21:59] ✨: Evdeydim simdi oturdum bir şey yapmiyorum
[14/12 22:02] ✨: Sen ne yapıyorsun
[14/12 22:38] Cem: Ben de cafe deyim
[14/12 22:41] ✨: Camlicadami
[15/12 00:05] Cem: Yok
Goruldu attim durumlarima bakmiyor
Beğenmemiş, bahane bulmuş
Daha once cok canli goruyordu begeniyordu
Bu nasıl bahane o zaman ilk defa böyle ilginç bir şey duydum
Takilmalik iliski ariyordu demek
çok fazla üstüne düşmüşsün
Daha bitti benim icin
Vay @mk malı nasıl bırakmış seni?
Birden gitti
Yemin ederim mal gerçekten böyle güzel birini insan nasıl bırakabilir ki🤦
iyisin
Sizce neden goruldu atti en son yazdigima. Pisman olup donermi
biraz bekle dönmez ise hiç yazmaz
Şu an egleniyorum hayatima bakiyorum oda durumlarima bakiyor. Yani bir laf sokma gibi bir durumda yapmiyorum. Normal hayatima devam ediyorum egleniyorum geziyorum
aynen öyle
Boğa burcu mu
Koc burcu
Aynı şeyleri yaşadım senin gibi benimki b0ğa burcu