Sizce nasılım. Beni terketti hayatimdaki ikinci kisiydi sizce birden neden oyle yapti?

https://www.hizliresim.com/ogbm5n8
Benden hoslandigini soyledi benimle konustu iki dakikada olsa camda gormek istiyordu sesimi duymal istiyordu heyecanliydi felan sonra bulustuk birden kesti begenmediginden degil ciddi iliskiden korktu sanirim ya da neyden dolayi bilmiyorum bana dedi duragan buldum bu terketmek icin bahane degilki barismak istedim yazdim arkadas olurum dedi en son goruldu atti. Dün karsilastik kisa konusmustuk sonra mesaj attim
Konuşmalarimi su sekilde
[9/12 09:58] ✨: Bugun seni gördüğüme mutlu oldum
[9/12 10:54] Cem: Öyle mi ben de düşman değiliz sonuçta
[9/12 11:11] ✨: Öyle evet
[9/12 11:11] ✨: Degiliz tabi. Olmayalım da :)
[9/12 11:13] ✨: O yol üzerinde karşilasacağimızi beklemiyordum
[9/12 11:14] ✨: Aslında dün bende sana yazıcaktım buda biraz vesile oldu
[9/12 13:43] Cem: Ne yazacaktiniz
[9/12 14:55] ✨: İçimde yük kalmasin istedim. Hayatımda kısa bir rolün olsun istemezdim
[9/12 14:57] ✨: Beni yaşa ve gör isterdim kısacık bir dakikada edindigin yanlis varsayimla gitmeni istemezdim. İçimde ukte kaldı
[9/12 15:03] Cem: evren arkadas olurum seninle ama ben sana hiç bir şey yapmadım geçen arkadaşın bir sürü şey söyledi
[9/12 15:10] ✨: Onun adına ozurdilerim bana bir sey yapmadın evet ama o beni üzebilecegini dusunmus oyle yazmıs. Kusura bakma onun adına
[9/12 15:13] ✨: Ikimizin arasında olan bir durum uzerine üçüncu kisilerin araya girmesi benim kontrolum dışindaydi bir daha asla oyle bir sey yasanmaz zaten
[9/12 15:17] ✨: Hatta ben icimden geleni yapiyorum artik yani kimseye sormadan, etmeden ne istiyorsam, aklimdan, kalbimden ne geciyorsa onlari yapiyorum. Kimsenin etkisinde kalmak istemedim. Her seye ragmen sana yazmak, gelmek istedim.
[9/12 15:24] ✨: Ve aksine bana güzel şeyler yaptın. Yani bana hissettirdiğin guzel duyguları sevdim dedim goruldu yapti😪😪
Sizce nasılım. Beni terketti hayatimdaki ikinci kisiydi sizce birden neden oyle yapti?
Cevapla