Sizce ayıp mı ettim yoksa haklı olan ben miyim sizce kim haklı?

Konuştuğum çocukla aylardır konuşuyoruz kaç senedir de tanıyoruz birbirimizi , bu sınav sürecinde birbirimize destek olalım dedi aradı beni özledim vb dedi konuştuk sonra Sinav bitti ben yanına gittim , o atama bekliyor diye, sonrasında ilsikiye girdik , onda kaldım, ve yeme içme masraflarını ben ödedim, eve gelince kaç saatlik yol çektikten sonra da bana ben istemiyorum dedi ben de sinirlendim , o kadar yiyeceği midene gömerken iyidi dimi , madem isteniyordun niye yaptın dedim , ve zaten eski sevgilisi takiplestigi günden beri bana tuhaf davranıyordu sizce bu soylediklerimde haklı miyim

Sizce ayıp mı ettim yoksa haklı olan ben miyim sizce kim haklı?
Cevapla