Haklı degilmiyim yoksa ayıp mı ettim?

Ben annemle Polonya'da kalıyorum normalde.. tezyem kocasının yanına Avusturya ya geldi benide davet etti gel burada çalış bizde kal bı sure kendini toparlaya kadar diye geldim şu an onların kirasinda onalrla kalıyorum... tezyem kocasıyla hep kavga eder ama çokta sever onu ayrılmaz neler yaşadılar adama sülük gibi yapıştı neyse.. iki oda bir salon var diğer odada kocası yatıyor tezyem benimle diğer odada ve 4 yaşında oğlu üçümüz yatıyoruz kapı geriye kadar açık hep geçen gün kocası sabah kadar hırkası kapıyı kapatalım dedim hayır dedi izin vermedi tezyem... dün gece canı ne istediyse artık gitti kocasinla diğer odada yattı kapiyi da kapattı ben çocukla kaldım... ve bu sabah erken uyanamamis çocuğu okula brakmaya geç kalmış bana diyor sen bakacakmisin brakayim sen bilirsin dedim işin var mı bugün dedi aa evet doktordayim raporumu durduracak bugün gitmem lazım dedim ben işten çıkıp gelince sen izaman git saat 6 da dedi dur bakayım kaça kadar açık doktor bugün dedi baktı googleden 14 de kadar olduğunu gördü herhalde.. yılan bişey demedi bana ve çocuğu alıp öyle gitsene dedi dedim olmaz oraya kadar ben cocukmu tasiycam haklısın bu dünyada kimseye güvenilmez dedi aldı çocuğu çıktı şimdi suçlu benmiyim mecburmuyum çocuğunu bakmaya dün gece.. si.. sti uyumamış geç kalmış benimde işlerim var ve okb hastasiyim dokunmuyorum kimseye ben çocuğunu kucağima alıp gezemem ne kadar kendini bilmez biri ya
Haklı degilmiyim yoksa ayıp mı ettim?
Cevapla