Yalnız hissettiğim için sevgili yapmak yanlış bir karar mı olur?

19 yaşındayım hiç sevgilim olmadı icinekapanik biriydim hep kaçtım insanlardan ve şimdide sosyallesemiyorum

Son birkaç aydır terapiye gidiyorum gecmiste olanları konuşup çözmeye çalışıyoruz

Ve kendimi yalniz hisediyorum biraz , biraz da hassas bir dönemdeyim sanırım

Derslerim de şu an iyi değil not ortalamami da artirmaliyim yatay geçiş için, spora baslamaliyim vs

Ama gerçekten çok yalnız hissediyorum

Yalnız hissettiğim için sevgili yapmak yanlış bir karar mı olur?
Cevapla