Hayatımda kimse yok, kalbim boş , yaşım 35 ve evlenmek istemiyorum:))
abim evli mutsuz, çevremde herkes telaşlı 😩 evlilik de herkes zorlanıyor
peki evlenmek şart mı?
Hayatımda kimse yok, kalbim boş , yaşım 35 ve evlenmek istemiyorum:))
abim evli mutsuz, çevremde herkes telaşlı 😩 evlilik de herkes zorlanıyor
peki evlenmek şart mı?
Evlilik, her bireyin tercihlerine, değerlerine ve yaşam tarzına bağlı olarak farklı bir anlam taşıyan bir yaşam seçimidir. Evlilik, birçok kişi için anlamlı ve güzel bir deneyim olabilirken, bazıları için gerekli veya uygun olmayabilir. Herkesin evlenme düşüncesi farklıdır ve herkesin hayat yolu kişisel tercihlere dayanır. Sevmek güzel bir duygu olsa da, karşılıksız bir şekilde sevgi yaşamda zorlayıcı ve zor bir duruma neden olabilir. Karşılıksız sevgi hissettiğinizde yalnızlık ve hayal kırıklığı hissi oluşabilir. Bu durumda, kendi duygusal refahınızı korumak ve sağlıklı bir yaşam sürdürebilmek önemlidir. Eğer karşılıksız sevgi size sürekli acı veriyorsa ve yaşam kalitenizi düşürüyorsa, destek aramak veya profesyonel yardım almak iyi bir fikir olabilir. Yalnızlık tercih edilebilir bir durum olabilir, ancak bu tercih kişisel ve duygusal refahınıza uygun olmalıdır. İnsan ilişkileri, sosyal bağlar ve destek ağları genel sağlık ve mutluluk açısından önemlidir. Eğer yalnızlık duygusal veya psikolojik sorunlara yol açıyorsa, bu konuda yardım almayı düşünmek önemlidir.
Evlilik insana işkenceden öte değil oyalanma aleti çocuk yap onu büyüt savaş savaş sonra onlar büyüsün evlensinler savaş savaş bir bakmışsın 60 yaşındasın hayat bitmiş. Hani şu doğru insan zırvasını söyleyenler de var ya onlar ben yandım bu neden rahat kafasındaki insanlar kimseyi dinleme kendi istediğin şekilde yaşa hayatı.
Örnekler için üzüldük senin için de ayrıca hayırlısı olmasın diliyorum evlilik sürpriz yumurta gibi dışı tatlı içinden çıkacak maket ne tarzda Duygu'ya sahip olduğunu zamanla öğreniyorsun
Sonra üzülürsün be sevilmek daha önemli evlen bence canım kendini yalnızlığa mahkum etme. Gerçi ben de bosaniyorum ama yalnız kalmak sa istemem hayatım boyunca
Cevap
17Cevap
Hayır, evlilik şart değil. Sevgi karşılıksız olduktan sonra devam etmenin anlamı yok, o yüzden doğru yoldasınız.
keyfin yerindeyse sorun yok yoksa ekle dertleşelim üzgünüm bende.
Niye şart olsun? Bende aynı yaştayım ve yalnız yaşıyorum mis gibi tertemiz
Evlenmek istemiyorum deme de allah bana kimi yazmışsa onu bekliyorum de.
Yanlış kişiyle olmaktaysa yalnız olmak çok daha mantıklı
Bende seninle ayni düşüncedeyim. Senin gibi dusunen birisini bulsam birlikte yasardim.
Ben de seninle aynı durumdayım bence üzülmekten evladır
Evet doğru yoldasın keşke bende o yolda olabilseydim
Çevredekiler gördükçe evliliğe olan kaygılarım artıyor
Evlilik şart değil, kaliteli ilişki yaşadıktan sonra imza boş
Değil ama seni sevmeyen biri için ömrünü tüketmek de saçmalık
Evlilik dogru kisiyle yapılırsa cok guzel olur hayat arkadaşı insan yalniz bi sure sonra sıkılıyor cunku nereye kadar yani
Şimdiki aklım yıllar önce olsaydı evlenmezdim.
mahmut ab isazan avında
izliyoruz enayi erkekleri
Bu zamanda evlenmeye gerek yok 😬
Doğru insanı bulmadıkça şart değil
Doğru kişi ile ayrı kalmamak şart bence
Siz bilirsiniz
En doğrusu kafan rahat en garanti yol
Yav evlilik bos
Sen bilirsin
Yo değil
Sart degil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?