Boşanma hakkı dinen erkeğe verilmiştir bu konudaki görüşleriniz neler?

Boşanma hakkı sizce kadında mi olmalıydi erkekte mi?

Şahsen biz kadınlarin çok gelgitleri var. Erkekler bu konuda çok dahaa mantıklı. Çok doğru erkekte olması diye düşünüyorum.

Sizce

Boşanma hakkı dinen erkeğe verilmiştir bu konudaki görüşleriniz neler?
Cevapla