Arkadaşlar çok çok yalnız bir kızım herkes gezip tozarken sevgilisiyle, arkadaşıyla ben neden hep tek tabanca, nedeni ne olabilr?

İki ay sonra 24 yaşına giriyorum tam ve hala yapayalnızim böyle her seyimi anlatabileceğim, yakin sevdiğim veya beni seven bir arkadaşım yok. Son sınıfım Ankara 'da okuyorum okulda yok, yurtta yok kütüphaneye gidiyorum orada da yok kendimi çok çirkin ve yetersiz hissediyorum sizce en büyük nedeni ne? mesela benle karşı cinsten biri de yok konuşmak isteyen, bakan vs benim beğendiklerim oluyordu ama bana yuz veren yok neden neden hep soruyorum bunu kendime... Yalnız olduğum için de sosyallesemiyorum cafe tarzi yerlere gidemiyorum.. Nedenini tahmin edebilen varsa yardım edebilir mi?

Arkadaşlar çok çok yalnız bir kızım herkes gezip tozarken sevgilisiyle, arkadaşıyla ben neden hep tek tabanca, nedeni ne olabilr?
Cevapla