Dün bana görücü çıktı, sevgilime söyleyince "ne yapalım kısmetim değilmişsin" dedi. Ciddi mi bu adam?

Dun bana görücü çıktı bende erkek arkadaşıma söyledim ama gram kötü niyetim yoktu kıskandırmak gibi falan. Reddeettim zaten dalga da geçtik. ailem bilmiyor sevgilim olduğunu daha soylemeyecegimiz için rahatız falan dedi. Bende bu rahatlık ne kadar sürer bir kaç defa daha oyalarim dedim.'Evlenirsen napalim askim kısmetim değilmişsin 🥺' diye mesaj atti dalgasina mi söyledi bilmiyorum ama bi tik üzüldüm. Bende artık iyi düşün taşın şimdi evlenmiyoruz ama illaki o gün gelir dedim. Saniyesinde uyuyakalmış bekliyorum bekliyorum yok. Her zaman evlenelim artik o gun ne zaman gelcek diye yazardi hep Uyumusum dedi bende tamam dedim artık.

Dün bana görücü çıktı, sevgilime söyleyince "ne yapalım kısmetim değilmişsin" dedi. Ciddi mi bu adam?
Cevapla