Benden hoslandığı halde sevgilim var dedi ama konuşmamizda skntı yok diyor neden?

Aynı işyerinde calisiyoruz benden hoşlanıyor. Herkes farkında. Ama bana açılmadı. Sadece davranışlarıyla belli ediyor. Ben de ona yakın davrandım yine aynı cekiyor kendini. Bendem rahatsz oluyormusun dedim yoo skntı yok falan dedi normal muhabbet ettik. Sevgilin var mı diye sordum var dedi. Bende kusura bakma bazı seyleri cok yanlis anlamlandrdm dedim yoo kusura bakilcak bisey yok merak etme sen dedi oyle kaldı. Madem sevgilisi varda niye herkes duyana kadar bana ilgili davrandı. Ben anlayamiyorum.
Benden hoslandığı halde sevgilim var dedi ama konuşmamizda skntı yok diyor neden?
Cevapla