Sevgilim olduğunu bildiği halde saçma sapan konuştu. Amaç ne tam olarak şimdi?

Arkadaşımla takılırken tanıştığım biri vardı. Birden hayatında biri var mı diye sordu, bende sevgilim var dedim, seni tanımak istiyorum dedi. Arkadaş manasında tanışcaksak olur dedim, sen nasıl uygun görürsen dedi. Güzelce sohbet ediyorduk, taa ki kendisi evlenmeden olur mu diyene kadar. Ne diyon lan sen dedim, hep sormak istemişimdir, piyango sana çıktı dedi güldü birde. Sinirlendim, sana burdan bi koyarım görürsün piyangoyu dedim, tamam şaka yaptım ağzıma s*çtın resmen dedi. boş ver lan geri vites yaptın şaka falan değildi dedim, beni hemen yargılıyorsun kötü biri değilim falan dedi dedi. Arkadaşıma anlattım durumu, çocuğu engelledim heryerden, arkadaşım da konuşcam onunla ben merak etme dedi. Hayır anlamıyorum, sevgilim var diyen bir kıza bunu sormak saçma değil mi?
Sevgilim olduğunu bildiği halde saçma sapan konuştu. Amaç ne tam olarak şimdi?
Cevapla