Aşık olduğum kişinin gözlerine bakamıyorum bunu nasıl alabilirim belli etmem lazım?

Aynı işyerinde farklı işlerde çalışıyoruz çok nadir denk geliyoruz. O bana bakarken çekinmiyor ama ben çok utanıyorum canım saçma davranıyorum. Günde 3-4 kez görüyorum ve her seferinde de bi şekilde hissediyorum etrafımda olduğunu kafamı çevirdiğimde bana bakıyorken yakalıyorum. Ama ben çok heyecanlanıyorum göz göze gelince hemen başımı çeviriyorum uzaklaşınca izliyorum çevirmeden sadece saçma bi şekilde :D hoşlandığımı anlaması lazım bana açılması için ben dengesiz davranıyorum görmezden geldiğimi mi düşünüyodur? Acaba utandığımı fark etmiş midir en sonunda ben gidip açılıcam çünkü işten ayrılmak üzereyim. Ortak arkadaşımız yok

Aşık olduğum kişinin gözlerine bakamıyorum bunu nasıl alabilirim belli etmem lazım?
Cevapla