arkadaşlar benim bir üst sınıfımda çok tatlı ve yakışıklı bir çocuk var ama beni hiç farketmiyo ona kendimi nası farkettircem nolur yardımmm
pleaseee
pleaseee
Aynı durumdayım ve gittim facesini buldum.Takmadı lan bildiğin sinir krizi geçiriyorum :D:D:D hiç farkettirme daha iyi sağı solu belli olmuyo bu slkların.
güzeldi buda bnde bir facesini bulsam keşke
Bak nasıl buldum ben biliyor musun gittim üst sınıflardan bir kızla tanıştım internet üstünden.Sonra kızla buluştuk okulda gösterdim çocuğu verdi adını falan öyle buldum diğer türlü bulunmuyor..Buldumda gerçi bir işime yaramadı.İnsan bir tanımaya çalışır bu kadar mı odun olur bir erkek orangutan lan :S:S:S:S:
:D ya ben o kadar uğraşmam face için çok tanıdıklarım var hmn bulurum bn
e bul dene bakalım muhabbeti güzel değilsen bile tatlıysan bu yeter bence ne bekliyolarki sanki :D angelina jolie bekliyo herifler :(:(:
:D bir bulucam onu ben merak ettim
dikkatlı bak o sana bakınca gül ve kafanı çevir felan filan ama hani sennde tipin önemli :)
bnde hava flan atmya çalışıom karşısında ama odun çocuk ya bir dönüp bakar insan demi
ne demessin :D
thanks
kendini farkettirsen bile öyle kişiler en fazla 1 hafta seninle eğlenir sonra bırakır
öyle diosun demkki o da bir düşünce saol
belli olmaz kimileri öyle ama kimileri değil herkesi öyle ayrgılamamak gerekk...
AMA İŞTE BENDE BU DÜŞÜNCE İLE YAKLAŞMAK İSTEİYORUM ÇOK HAVA ATAR GİBİ Bİ TİPİ YOK YAKIŞIKLI AMA
Amannnn öff suç bnde nerden bulup nerden aşık olursam yaa
Saol ciddi 3-4 dk içinde ciddi tecrübeler kazanmama yardım ettiğin için :D
Demek ki farkettiği başkaları var .
olabilir güzel bir sonuç
Cevap
3Cevap
zamanla geçer merak etme.sen dersine bak dersine.
iyiki yardım istedim haa söylemesende olurdu sen takıl kendi kafanda
tamam tamam sorry yinede çok saol
:D
farkedilir değilsin demekki
çok güzel motive ediosun slk arkadaşım saol...
şaka bir yane fark edevek olsa fark ederdi, belki kalbinde başka birisi var. zorlama olacagı varsa olur
hiç görmedi ki bni yaa
işlemeli kokulu mendil at sırasına
ya uff saçmalama aynı sınıfta bile değiliz..
koridordan geçerken önünden yürü öyle at mendili? :(
kaç devrinden kaldım kızım sen
1920'liyim zombilendim <3
woww seni tarihi müzeye koysunlar :D
He ya ^^
kaç yaşındasın sen ya kafa 300-500 kopuon
20 :( ama ruhum yorgun bir kovboy gibi 95 yaşında :((
Çok komiksin sen ya akşam akşam koptum gülmekten şimdi aşğı kattaki komşular gelip şikayet etcekler die korkuom :D
ben mi? :)))))) sevindim ^^
iiiii ne mutlu bna sevindiysen dikkat ettde bu akşam geberme 95 yaşından sonra hayat zor arkadaşım be
he ya, bu yaştan sonra çok zor :( ksde takılıom işte 95 yaşındaki biri napar :(( dslkfjdfnmvsdssd
tanışmayı denesene
üzgünüm onu yapamam çok çekkingenim ama şimdiye kdr aldığım en ii cevaptı
var aslında bnim yakın arkadaşım onla tanışıo bir denim thanks
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar