AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
83Cevap
ne bu acele.. okulunu bitir, nikah dairesi kaçmıyor..🤷♂️
Yangından mal kaçırır gibi seni kapatmak istiyor saf olma
Aynen öyle bu genç kadın bulan erkekler böyle. Ben de 26 yken 37 yaşında biri direk üstüme atlamış ilk aydan teklif etmişti ben de dedim ben evlenmek çocuk filan istemiyorum gencim başkaları ile flört edicem dedim. Delirdi mal.
Ataerkil toplumuz buna yapacak bişey yok
İtalyandı
Onlarda da var demek ki
Evet yani Kolombiyalı bi erkek arkadaşım oldu o da öyleydi. Milletle çok alakası yok. Türk olup çok yumuşak olanlar da vardı.
Akasya durağı dizisindeki Osman Ağa'nın kızı Dilek gibisin
O da uluslararası ilişkileri tercih ediyordu
😂😂😂😂
Onun evlenme yaşı gelmiş senin enerjini kullanmaya calisiyor kanma sakin daha kucuksun
Benim sevgilim 30 yaşında ben 22 yaşındayım keşke teklif etse diye bekliyorum. Yaş belli bir yere gelince ne heves kalıyor ne istek bence seviyorsan insanları dinleme
ben de üniversite okuyorum ve senin yerinde olsam evlenmek için hazır hissetsem bile okulumdan mezun olmayı beklerdim. mesleğimi elime aldıktan sonra evlilik düşünürdüm.
Okulunu bitirip mesleğini eline almanı tavsiye ederim bunu onunla konuş yaşının daha küçük olduğunu unutma o tek seçenek değil tabi ki sevebilirsin ama erken evlilik pişmanlık
Sevgilin icin evlilik gelmis ama senin icin cok erkek 24 25 olmadan evlenmeni tavsiye etmem cunki daha kendini tam anlami ile tanimiyorsun bence bekle
Okulunu bitir calismak istiyorsan isine basla sonra evlenirsin acele edilecek bi tarafi yok evliligin emin ol
Sana kalmış kendini hazır hissediyor isen evlen yoksa da evlenme
Yaşın bir önemi yemin ederim yok bence adamı üzme evlenmek istiyorsan evlen ilerde sorun yaşarsan boşanırsın zaten alla alla
O eskidendi şimdi kim 21 yaşında evleniyor ki günümüzde böyle bir şey hiç duymadım. Daha üniversite bitmesine 3 yıl var. Okulu bırakacak mısınız yani?
okulu bırakmasına gerek yok
Gerek yok da ev işleri o kadar kolay değil hem ev işleri hem okul bir de genç olduğu için hemen çocuk doğar ne kadar korunsa çok başarılı bir kadın olması lazım. Becerikli, eli çabuk o zaman olabilir.
gayet evlenmeden de ev arkadaşıyla sevgilisiyle ya da tek yaşayıp okulunu okuyan var
okurken değil asıl çalışırken zor o dediklerin
Eskiler 15-16 yasinda evleniyolardi cocuk buyuyunce kardes gibi gozukuyolardi yaslaninca bakmasi zor olur cocuga bence normal bir yaş
Bana göre erken ama sevgilinin yaşını düşünürsek 35-36 olacak.. Yine de hemen bu yıl evlen demem 1 yıl beklesen daha güzel olur bence
İlk önce okulunu bitir mesleğini eline al kendi ayaklarinin üstünde durabilecek güce geldikten sonra evlen zaten seni seviyorsa seni bekleyecektir
Aranızdaki yaş farkı çok fazla ve evet evlenmek için erken ama gene de sen ne istiyorsan onu yapmakta özgürsün
Hayır normal evlen bence bende 20 yim sevgilim olsun hemen isterim
Evlenme 21 yaşına gelirsem büyük ihtimal kendime shugar daddy bulurum
Sen İnanıyon mu önemli olan o bizim fikrimizi boş ver
Önce okulunu bitir ve 10 yaş çok değilmi yağ
Önünde uzun bir yol var 21 yaşında evlilik düşünme.
sakın gelme bu oyuna onun çevresi yaşın geçiyor diye baskı yapıyordur kesin.
Haklısın
Evlenmek çok ama çok sorumluluk isteyen bir şey bu yükü kaldırmak için hazır olman gerekli
Okumadıgm için pişmanim şu an babamın verdgi harclikla idare ediyorum tecrübe olarak yasadm sevglm üniversitede başkasını buldu ben ise anemin acısıni daha kaldiramiyoken oda giti
Evlenme mallık yapma okulunu bitir işini eline al
Hangi üniversite de okuyorsun güzel bir üni ise okul bitmeden evlenme
Yaş farkı ise çok değil
Evlenme Deli misin sen
Sakın yapma
Şimdiki kızlar ne kadar SLK babanız yaşınızda adamlarla nasıl çıkıyorsunuz midesis
Ne alaka insan 10 yaşında babami oluyor
@ManavgatKaOs07 10 yaşında olmasa bile adam 31 yaşında kazık kadar 10 yaşında bir adamın 1 yaşındaki kıza aşık olması gibi bir şey iğrenç
Yapma gözünü seveyim. 10 yaş abartılacak bir şey degilki. nesi iğrenç. Bunu bana özelden de yazabilirsin
@ManavgatKaOs07 iğrenç işte anladın yani çocukla kazık kadar adam ne alaka
Tkp mesaj bu konuyu tartışalım bakalım haklimisin
yaş farkı çok
akranını bul
En azından bir okulunu bitir derim ben.
seviyorsanız evlenebilirsin
Henüz çok erken biraz zamana ihtiyacın var
Aranızdaki en büyük sorun neydi ve nasıl çözdünüz?
Evet erken, daha yeni ergenlikten çıkma yaşı bu.
Yok be kardeşim ne acelen var
İntihar etmek ile eşdeğer
Daha ergensin bekle. Yahu yaşın ne başın ne senin
her kadın evlılık delısı su devırde
Evlen kurtul abi bir kadın için en mük kariyer
Evet 21 yaş çok erken okulunu sakın bırakma
okulunu bitirmeden evlenme
10 az olmuş yokmuydu 50 60 sugardady
Bence erken ama tercih meselesi
Senin kararın. ona ne kadar güveniyorsun o önemli
Seviyorsan söz falan yapın üniden sonra evlenirsin
Bekletip napcan ki ikinizde ciddiyeniz
Evet gayet erken
Evlen. Yoksa yıpranır ahrilirsiniz
Okul bitene kadar mesela birlikte yaşa, sonrası evlilik olabilir vs vs
Bu şey değil mi ya ufuk beydemir ipek yazıcı
Bence senin için daha çok erken.
Keyfin bilir artık çocukta değilsin.
1-2 yıl daha bekle derim
Haklı
Kesinlikle erken.
18 yaşında evlenenler ne yapsın 😂😂
O seni götürmek için söylemiştir
21 yaş erken bana göre
Seni sevdiğine emin misin?
Sevgilinin maaşı iyise hiç sıkıntı yok
Okulunu bitir sonra evlen
Kesinlikle 25i beklerdim
Ne acelen var bikcan hemen hayattan